  • 1. Data: 2010-02-22 23:02:42
    Temat: czysty sim do klonu
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Witam!
    Tak googlam i googlam i nie moge znalezc dostepnych czystych simow a
    potrzebuje zrobic klon karty. Karta stara, comp128v1 wiec z tym nie bedzie
    problemu.

    ktos wie gdzie mozna dostac??

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 2. Data: 2010-02-23 06:31:59
    Temat: Re: czysty sim do klonu
    Od: "Ktos" <k...@n...net>

    OIDP, to w zależności od aplikacji, potrzebna jest karta z PIC typu gold lub
    silver
    http://pickarty.w.interia.pl/

  • 3. Data: 2010-02-23 07:51:23
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Ktos" <k...@n...net> napisał w wiadomości
    > OIDP, to w zależności od aplikacji, potrzebna jest karta z PIC typu gold
    > lub
    > silver
    > http://pickarty.w.interia.pl/

    na stronie 'Ostatnia Aktualizacja 29.V.2003'
    maile wracaja z bledem 'konto nie aktywne'
    wiec tam sie chyba nie da....

    ale dzieki za probe pomocy;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2010-02-23 08:16:44
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    [tck] :
> [...]
    > Tak googlam i googlam i nie moge znalezc dostepnych czystych simow a
    > potrzebuje zrobic klon karty. Karta stara, comp128v1 wiec z tym nie bedzie

    Jesli masz paypala, do Dealextreme.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ On nie jest zły tylko nerwowy. (ostatnie słowa gracza RPG)

  • 5. Data: 2010-02-23 09:48:29
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
    > [tck] :

    > Jesli masz paypala, do Dealextreme.
    >
    > Sławek

    dziex
    zamowione
    teraz czekam na przesylke;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2010-02-23 15:59:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl> napisał
    > Tak googlam i googlam i nie moge znalezc dostepnych czystych
    > simow a potrzebuje zrobic klon karty.

    Na allegro juz nie ma ?

    J.

  • 7. Data: 2010-02-23 16:16:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 16:59:43 +0100, J.F. napisał(a):

    > Na allegro juz nie ma ?

    a po co miały by być? kto miał klonowalną kartę i chciał sklonować - już
    dawno to zrobił.
    Dawno znaczy 3-4 lata temu. Interes umarł.

    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla
    dywidenda i wzrost kursu" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 8. Data: 2010-02-23 18:23:26
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    > a po co miały by być? kto miał klonowalną kartę i chciał sklonować - już
    > dawno to zrobił.
    > Dawno znaczy 3-4 lata temu. Interes umarł.

    z zeszlego roku ze swistaka aukcje znalazlem- sprzedawca nie opowiada
    z allegro jakies przeniesione do archiwum tez ale nic aktualnego
    jeden jakis sklep gdzie byly po 199zl wiec grubo...

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2010-02-23 22:50:16
    Od: FD <f...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > a po co miały by być? kto miał klonowalną kartę i chciał sklonować - już
    > dawno to zrobił.

    z ciekawosci - po co ?

  • 10. Data: 2010-02-23 22:52:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 23:50:16 +0100, FD napisał(a):

    > z ciekawosci - po co ?

    np. po to, żeby mieć kilka simów na jednej karcie - wtedy adaptery nie były
    jeszcze dostępne
    Albo żeby mieć odpowiednik Era tandem w innych sieciach

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski