  • 11. Data: 2012-04-07 16:34:04
    Temat: Re: Gdzie mozna kupic skrzynie biegoe do suzuki rf 900
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adriano13492004" <adusss1991@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    news:04dabe54b8aaea4eee32d3b1ac642480$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Gdzie mozna kupic skrzynie biegow do suzuki rf 900 ? Pomózcie przeszukałem
    > dosłownie wszystko i nic ... Czy od innego motoru bedzie pasowac?

    niestety ale kupując używkę uj wiesz co z tego będzie, i albo mechanik daje
    Ci na papier że będzie to działać (dobry mechanik to ogarnie) albo stracisz
    te 1500 zł

    p.s. przerabiałem (nie w RF niestety) i kupiłem używkę z silnika z Holandii,
    to co się dzieje w Pl jeśli chodzi o części to.. w Pl kupiłem 4 skrzynie ;)
    wszystkie oddałem

  • 12. Data: 2012-04-07 17:42:15
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Holandii, to co się dzieje w Pl jeśli chodzi o części to.. w Pl kupiłem
    > 4 skrzynie ;) wszystkie oddałem

    Na żadnej nie było gołej baby? :-)

    --
    Grzybol