  • 1. Data: 2012-04-06 22:51:30
    Temat: FJ1100 Fuel reserve system
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100) elektryczny
    przełącznik rezerwy?

    ps. tylko bradzo prosze o wypowiedz kogoś, kto naprawde wie jak to działa, a
    nie tylko rzeczytał gdzieś o tym, bo ja co było do przeczytania już
    przeczytałem. Teraz pytam kogoś, kto to widział i wie co widział.

    Za pomoc z góry dziękuje.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 2. Data: 2012-04-07 21:24:07
    Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Bry

    Kuba (aka cita) wrote:
    > Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100)
    > elektryczny przełącznik rezerwy?

    Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
    sie na rezerwe ;)
    Cieszesiezemoglempomoc

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 3. Data: 2012-04-08 17:51:09
    Od: N1 <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:

    > Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
    > sie na rezerwe ;)
    > Cieszesiezemoglempomoc

    tak palcami pstryk? W rękawicach?

  • 4. Data: 2012-04-09 10:39:27
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    N1 wrote:

    > tak palcami pstryk?

    Pstryczkiem.

    >W rękawicach?

    Tez

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1

  • 5. Data: 2012-04-09 17:30:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "N1" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak palcami pstryk? W rękawicach?

    Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć przełącznik
    elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N

  • 6. Data: 2012-04-10 22:12:07
    Od: N1 <s...@g...pl>

    > Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
    > przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..

    Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.

  • 7. Data: 2012-04-11 19:07:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.

    zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
    Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
    silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 8. Data: 2012-04-11 19:12:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote:

    > zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
    > Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
    > silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)

    Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co
    z gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
    pompowanie powietrza dwoma cylindrami?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-04-12 18:53:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co z
    > gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
    > pompowanie powietrza dwoma cylindrami?

    czort wie, generalnie mało informacji (konkretnych o tym).

  • 10. Data: 2012-04-14 00:28:26
    Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>

    Kuba (aka cita) wrote:
> [...]
    > Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną
    > prace silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa

    Chyba w samochodzie, tej

    inż. Mamoń
    GSF1200SK1