-
1. Data: 2012-04-06 22:51:30
Temat: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100) elektryczny
przełącznik rezerwy?
ps. tylko bradzo prosze o wypowiedz kogoś, kto naprawde wie jak to działa, a
nie tylko rzeczytał gdzieś o tym, bo ja co było do przeczytania już
przeczytałem. Teraz pytam kogoś, kto to widział i wie co widział.
Za pomoc z góry dziękuje.
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100N
-
2. Data: 2012-04-07 21:24:07
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>
Bry
Kuba (aka cita) wrote:
> Czy ktoś wie jak działa (i co konkretnie robi) w FJocie (1100)
> elektryczny przełącznik rezerwy?
Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
sie na rezerwe ;)
Cieszesiezemoglempomoc
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1
-
3. Data: 2012-04-08 17:51:09
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: N1 <s...@g...pl>
W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>
> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i przelaczal
> sie na rezerwe ;)
> Cieszesiezemoglempomoc
>
>
>
tak palcami pstryk? W rękawicach?
-
4. Data: 2012-04-09 10:39:27
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>
N1 wrote:
> W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>>
>> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i
>> przelaczal sie na rezerwe ;)
>> Cieszesiezemoglempomoc
>>
>>
>>
> tak palcami pstryk?
Pstryczkiem.
>W rękawicach?
Tez
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1
-
5. Data: 2012-04-09 17:30:03
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "N1" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jlsc5b$ra6$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-04-07 21:24, in?. Mamo? pisze:
>>
>> Nie wiem jak w 1100 ale w 1200 bylo tak, ze robilo sie pstryk i
>> przelaczal
>> sie na rezerwe ;)
>> Cieszesiezemoglempomoc
>>
>>
>>
> tak palcami pstryk? W rękawicach?
Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć przełącznik
elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100N
-
6. Data: 2012-04-10 22:12:07
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: N1 <s...@g...pl>
W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:
> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>
>
Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.
-
7. Data: 2012-04-11 19:07:35
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "N1" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
news:jm246l$6a9$1@inews.gazeta.pl...
>W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:
>
>> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
>> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>>
>>
> Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.
zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365
-
8. Data: 2012-04-11 19:12:46
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: AZ <a...@g...com>
On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote:
>
> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
> silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
>
Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co
z gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
pompowanie powietrza dwoma cylindrami?
--
Artur
ZZR 1200
-
9. Data: 2012-04-12 18:53:51
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
news:jm4e2e$c3s$2@node2.news.atman.pl...
> On 04/11/2012 07:07 PM, Kuba (aka cita) wrote:
>>
>> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
>> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną prace
>> silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa cylindry)
>>
> Serio? Jak ta elektryka odcinała ta dwa cylindry? Bo jeżeli zapłon to co z
> gaźnikami? No i gdzie ta oszczędność skoro zużywana jest energia na
> pompowanie powietrza dwoma cylindrami?
czort wie, generalnie mało informacji (konkretnych o tym).
--
Pozdrawiam
Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.
A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618
http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365
-
10. Data: 2012-04-14 00:28:26
Temat: Re: FJ1100 Fuel reserve system
Od: "inż. Mamoń" <a...@g...com>
Kuba (aka cita) wrote:
> Użytkownik "N1" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:jm246l$6a9$1@inews.gazeta.pl...
>> W dniu 2012-04-09 17:30, Kuba (aka cita) pisze:
>>
>>> Tak palcami, tak w rękawiczkach. Żaden problem, zeby przełączyć
>>> przełącznik elektryczny dostępny jak każdy w motocyklu..
>>>
>>>
>> Pytamsięboniewiem. W mojej Fj1100 z 1985r takiego cuda nie ma.
>
> zdążylem ustalić ze od 1987 w góre występowało.
> Pstryczek przełączał elektrozawór w kraniku oraz włączał normalną
> prace silnika (bo po zapaleniu sie rezerwy elekryka odcinała dwa
> cylindry)
Chyba w samochodzie, tej
--
--
Pozdrawiam
inż. Mamoń
GSF1200SK1