eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetGdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?Re: Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?
  • Data: 2012-05-20 12:07:12
    Temat: Re: Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-19 13:31, JDX pisze:
> [...]
    > Te oryginalne to wytrzymały nawet "grubych" kilka lat. Niestety, te
    > których używam obecnie padają po *kilku miesiącach* i kilka dni temu
    > wymieniłem już 4 sztukę. I nie jest to żaden świecący badziew, jest to
    > po prostu zwykły badziew. :-D Poza tym "padają" to jest trochę
    > nieprecyzyjne słowo ponieważ one nadal spełniają swoją funkcję, tzn.
    > obracają się i odprowadzają ciepło z radiatora. Problem w tym, że wydają
    > przy tym nieprzyjemne dla ucha dźwięki. :-D Nie wiem, może pozycja w
    > której pracują ("do góry nogami", siła ciężkości ściąga "śmigło" z osi)

    Nie, po prostu AAB to jest badziew okrutny, podobnie jak np
    http://allegro.pl/aab-super-silent-fan-4-cichy-wenty
    lator-17-9db-i2335390945.html
    - mój kontrahent uparcie je pchał do sprzętu (chodzącego 24h/7), i
    uparcie wymieniał co parę miesięcy... Potem przerobiliśmy wszystkie
    qoltec, revoltec, spire, primecooler itd - wszystko to jest szajs,
    różnią się tylko naklejkami, a mechanicznie są to odpady chińskiej myśli
    technicznej "jak zrobić coś co się kręci", bez wnikania w wyważenie,
    smarowanie itd.
    Tam gdzie wstawiłem z własnej inicjatywy i kieszeni Sunon (który
    uchodził kiedyś raczej za tandetę) albo Papst - chodzą po kilka lat i
    nic nie wskazuje żeby chciały choćby zacząć "warczeć" i wibrować...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173