    Date: Sun, 18 Aug 2013 02:37:17 +0200
    From: _Michał <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie montowany jest odbiornik GPS?
    <cp5k25iycckx$.h7txre2nj8m$.dlg@40tude.net>
    <520d2452$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kc6mcgtvnuw1$.e76yfzm8rnjq$.dlg@40tude.net>
    <520e87dc$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vpuothblq2bd.1kiiuntlnsygc$.dlg@40tude.net>

    On 8/16/2013 11:49 PM, J.F. wrote:

> [...]
    SONY.GIF

    > To takie male przenosne urzadzenie bylo ? To chyba faktycznie powala
    > .. o ile sie do czegos nadawalo, bo ograniczenia sprzetowe i Sony
    > dotycza. Minidiska do tego wsadzili ?

    właśnie nie mogę już znaleźć info o tym, ale z tego co pamiętam
    to "zwykły" (ten oszczędny) 386, koło 30MHz i kolorowy VGA 640x480
    to było trochę większe niż dzisiejsze 4.3' - pewnie koło 7'

    tylko średnio już pamiętam

    condiciones-con-accesorios_MLM-F-4366116843_052013.j
    pg

    > MS mialo swoj Autoroute, ale to na zwykle pecety, i tak siegam
    > pamiecia kiedy mialo ...
    > Do nawigacji to on sie raczej nie nadawal, ale widac ze mapy juz
    > mieli.

    to było dokładnie to:
    http://www.pocketpcfaq.com/wce/25streets.jpg

    > Ciekawe ile ma dzisiejszy Android ... ale dla programu w tej swojej
    > javie ...

    Android - wciąż ręce opadają - niestety kupiłem bo iPhone padł :(
    WinCE 10 lat starszy to GROMIŁ na każdym kroku, jakość, design
    i wszystko w Windows powalało (androida) bo iOS to nie koniecznie ;)

    A jeśli chodzi o API i system od środka, to koszmar jeszcze większy....
    choć te 4+ jako tako już się do czegoś tam nadają w końcu