  • Data: 2012-02-19 08:23:51
    Temat: Re: Gdzie kupi? takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    Padre wrote:
> [...]
    z+wylacznikiem+ac+230v.html

    > Wygląda dobrze a w opisie "shuko" - co przyślą?

    avt jest polskie, badzmy dobrej mysli (ale czemu to takie drogie, placilem
    3zl!)

    o%B3o%BFeniowym,-bia%B3e.htm?websale7=conrad&pi=6106
    94&ci=SHOP_AREA_17266_0809009

    > A to juz na obrazku widać że shuko, na 99% nie będzie nawet dziury na
    > bolec a co tu mówić o styku

    Conrad niemiecki, drogi, zreszta lidl tysz...

    A mnie skreca ze polski inzynier glupi i nie przeforsowali shucko juz dawno
    temu (ok moze to byla decyzja polityczna). Kazdy wie ze shuko jest dzielem tego
    lepszego inzyniera, wygodne, przemyslane, uniwersalne, z podpora dla ciezkich
    zasilaczy wtyczkowych itp itd. Kazda wtyczka z nowoczesnego sprzetu jest
    uniwersalna wiec nawet bylbym sklonny wymienic u siebie gniazdka na shukowe ale
    ciezko je nabyc droga kupna w kraju (w marketach zem nie widzial).