  • Data: 2012-02-20 13:51:57
    Temat: Re: Gdzie kupi? takie gniazdko z przelacznikiem?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "j.r." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jhtdf5$odg$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > możesz opisać cóż to za sprzety nie pasowały?
    > Tzn zakupione po 2008r czy wcześniejsze?
    > Prawdę mówiąc dzisiaj przejrzałem sprzęty jakie posiadam w domu
    > i jedyne jakie nie posiadają uniwersalnych wtyczek to stary prodziż
    > oraz kilka przedłużaczy wykonanych przeze mnie z wtyczkami
    > z lat 80-tych które dostałem od teścia:)

    Problem wystąpił w roku 2002. Niepasowały nowe przedłużacze z wtyczką
    skręcaną, odkurzacz i coś jeszcze, ale już nie pamiętam co to było.
    Gniazdka miały uziemienie tylko na stykach bocznych, nie miały bolca.
    Dodatkowo były bardzo grube i nie pozwalały przysunąć mebli do samej ściany.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba