  • Data: 2019-05-24 21:21:14
    Temat: Re: Gdzie jest zlodziej w moim aucie?
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, ale nie za swoje przecież, tylko na kredyt - ryzyko ponosi bank.

    > Co do tego nie ma wątpliwości. Elon w niebo śle rakiety,
    > Wielkich rzek zawraca bieg,
    > Również trudny kunszt baletu
    > Posiadł on najlepiej na planecie tej.
    >
    > My tu gadu gadu, a tymczasem akcje już po $189 :)
    > Tak nisko nie było od niemal trzech lat. Z pewnością niebawem nastąpi
    > boom - pytanie tylko, w którą stronę.
    >
    > Mateusz

    Chyba - bum!
    A tak poważnie - niektórzy mają taki charakter - wk... ich, gdy coś
    idzie nie po ich myśli i wolą coś samemu zrobić. Musk to może taka
    Zosia-Samosia, bo wiele na to wskazuje.
    Druga sprawa - przemysł motoryzacyjny to miliardy i mam wrażenie, że
    mogą być firmy/ludzie zainteresowani udupieniem Muska. Nie dla takich
    pieniędzy ludzie się zabijali. Posunięcie Muska to może cios
    wyprzedzający przed trudnościami i kłodami, jakie mu będą rzucać pod nogi.

    Ps. Ciekawe, czy ma rozsądnych spadkobierców.

    T.