  • Data: 2014-02-28 21:27:16
    Temat: Re: Gdzie jest operator?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Feb 2014, 3...@...064803.invalid wrote:

    > AZ w

    > Czy ja pisałem, że przez VNC ma obserwować? W samochodzie nie ma szyb, czy
    > jak?

    Punkt obserwacji jest inny, mimo że "na rozum widać to samo".
    Jak chcesz rzucić okiem na ów "prawny punkt obserwacji", to coś powinno
    dać się znaleźć w modelarstwie lotniczym, przy okazji różnicy między
    modelem sterowanym zdalnie (obserwator na ziemi) i modelem z obserwacją
    zdalną (kamera w modelu, obserwator nadal na ziemi).
    Skoro z przepisu (instrukcja wskazana wymogami rozporządzenia sprowadza
    się do spełnienia przepisu) wynika "obecność przy fotoradarze", to
    tam ma być obserwator, a nie 50m dalej.
    Dura lex, sed lex.

    pzdr, Gotfryd