    From: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie jest elektronika w obwodach ładowania?
    Date: Thu, 5 Sep 2013 18:35:25 +0200

    Quoted:
    astro (r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl) in
    news:l08u5h$33a$1@usenet.news.interia.pl

    > Marcin Szumilas wrote in
    >
    > Przypuszczam, ze tak cienkim przewodem ida jedynie dwie zyly kabla (+ i
    > masa zasilania), zapomniano natomiast o pinach do transmisji danych
    > (ktore w przypadku ladowarek powinny byc zwarte).

    Tylko że ten kabel znakomicie transmitował dane, natomiast nie ładował,
    choć ikona baterii zmieniała się tak, jakby ładował.
    Da się to wytłumaczyć przez odpowiedni projekt elektryczny kabla (ilość
    żył, zwarte/niezwarte piny), czy tylko przez złą jakość kabla?

    Szkoda że już nie mam tego kabelka, bym go pociął. A może mam gdzieś?...

    MSz