  • Data: 2014-09-03 23:08:36
    Temat: Re: Gdyby ktos chcial iPhone'a...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-03 22:52, Pszemol wrote:
> [...]
    ets-ltd/44442938?p=1&nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_246&a=166
    1&utm_source=channel_goods&utm_medium=email&sid=645b
    0ec8-8f82-49d2-8e95-85ebda1fd1ee&division=cala-polsk
    a&uh=ef54abb7-8470-40c3-a5f3-930000f2558e&date=20140
    309&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_ca
    mpaign=gg-ezy-gadgets-ltd-44442938

    > Aby nie kupowała *nowego* iPhone 5S tylko kupiła *używanego* iPhone5S lub
    > co najwyżej iPhone5.
    >
    > Tak jak pisałem wyżej, 4S i 4 są dziś na końcu technologicznego życia.
    > 3GS był przestarzały 2-3 lata temu.
    >
    > Nie "doświadczysz uOSa", doświadczysz problemy z iOSem, którego najnowsze
    > wersje wymagaja najnowszego sprzętu.

    Kupowanie uzywki to jest loteria, malo zaufanych osob ma iP5/5S a
    dodatkowo chce je sprzedac w atrakcyjnej cenie.
    Natomiast Allegro dla przykladu....
    http://allegro.pl/iphone-5-16gb-uzywany-b-s-gw-mm-po
    znan-i4573753622.html
    http://allegro.pl/iphone-5s-grey-wyswietlacz-obudowa
    -haslo-i4555026570.html
    I tak dalej, chyba ze Tobie uda sie cos znalezc w zblizonej cenie.
    Osobiscie dalbym sobie spokoj z zakupem iPhone'a i wzialbym nawet
    mydelniczke:
    http://allegro.pl/samsung-galaxy-s4-i9505-16gb-bez-l
    ocka-gw24-i4511103768.html
    Pomimo tego, ze nie jest specjalnie urodziwy to bardzo fajny telefon.

    > Warto. Ja trzymam swojego iPhone wciąż na starej wersji iOS6 bo wiem, ze z
    > wersją 7 dziala ślamazarnie. 7.1 jest ciut szubsza, poprawiono podobno
    > bardzo szubkosc na starym hardware, ale nie bede sie wyglupial z upgrade.

    Na Ipadzie 2, ktory technilogicznie jest chyba odpowiednikiem iP4 mam
    najnowsza wersje iOSa. System nie jest juz tak szybki jak przed
    instalacja siodemki ale z pewnoscia nie jest tragicznie. Daje rade :]