  • Data: 2014-09-05 14:46:00
    Temat: Re: Gdyby ktos chcial iPhone'a...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:54088ba6$0$2374$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokladnie, a nowe aktualizacje wciaz sa. Zatem i one w pewnym momencie
    > moga w mniejszym lub wiekszym stopniu tracic sens.
    > Choc i ten prog tez bedzie sie przesuwal podobnie jak mialo to miejsce w
    > PC: teraz nie trzeba z kazda premiera Windowsa zmieniac komponentow lub
    > calego komputera.

    Wiesz co... apek Facebooka parę lat temu nie miał embeded filmików
    które chciały się automatycznie odtwarzać gdy tylko do nich przewiniesz.
    Dzis apek tak robi, niezależnie od tego czy działa na nowym iPhone5S
    czy na ponad trzy letnim iPhone4. I to jest właśnie problem: hardware
    się nie zmienia ale to że był dobry 3 lata temu do świata z 2011 nie
    znaczy że będzie dobry dziś do świata z 2014 gdzie programiści z jakiegoś
    powodu zakładają że wszyscy przesiadają się co dwa miesiące na nowy
    hardware mający wyśrubowane wymagania. Za rok, za dwa będzie co?
    Coś nowego, mocniejszego, dostosowanego do 4 rdzeniowych procków
    64-bitowych i tego softu wtedy już iPhone4 nie uniesie, jak dziś 3GS nie
    daje rady.