  • 1. Data: 2010-05-24 20:58:10
    Temat: Gdańsk - Kielce - nie jedzie ktoś ?
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Witam grupę ! Mam pytanko, czy ktoś się w okolicach lipca - sierpnia nie
    wybiera się z Gdańska do Kielc (i ma 2 wolne miejsca, może potrzebuje
    drugiego kierowcy itp..) albo wręcz odwrotnie z Kielc do okolic Gdańska ? po
    prostu ja nie podejmę się samodzielnej podróży przez prawie całą Polskę, bo
    ja się nawet w Gdyni potrafię zgubić, a pociągiem 12 godzin nie wyobrażam
    sobie siebie i syna (10 lat)
    Termin na razie mam luźny, stąd luźno zadane pytanie :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 2. Data: 2010-05-24 21:42:35
    Temat: Re: Gdańsk - Kielce - nie jedzie ktoś ?
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-05-24 20:58:10 +0200, "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> said:

    > , a pociągiem 12 godzin nie wyobrażam sobie siebie i syna (10 lat)

    To może krócej?
    EIC 5306
    TLK13106

    Ledwo 8 minut ponad 8 godzin.
    Tyle już dacie radę?

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-05-25 08:44:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 24 May 2010 20:58:10 +0200,
    JoAsienka <w...@p...oonet.pl> screamed:
> [...]
    > sobie siebie i syna (10 lat)
    > Termin na razie mam luźny, stąd luźno zadane pytanie :)

    Zależy w jakich okolicach, ale pewnie będę w 3M i będę akurat wracał
    do CK więc mogę być jako backup (PJ od 95). W zależności jak terminy mi
    się ułożą będę jechał samochodem lub TLK, więc w tym drugim przypadku
    nie dysponowałbym samochodem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 08:43:14 user up 12448 days, 20:38, 1 user, load average: 0.98, 0.28, 0.98 ]

    I hate music, especially when it's played. -- Jimmy Durante

  • 4. Data: 2010-05-25 09:30:18
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > do CK więc mogę być jako backup (PJ od 95). W zależności jak terminy mi
    > się ułożą będę jechał samochodem lub TLK, więc w tym drugim przypadku

    nie zapomnij zrobić fotek ze wspólnej wyprawy i wrzucić gdzieś na neta :)
    ROTFL
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2010-05-26 20:46:05
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Bydlę dokonał/a produkcji posta :

    > To może krócej?
    > EIC 5306
    > TLK13106
    >

    > Ledwo 8 minut ponad 8 godzin.
    > Tyle już dacie radę?

    no co Ty, z moim synem w pociągu to ja pół godziny sobie nie wyobrażam ;) a
    tak serio - jak będzie trzeba to się poświęcę i pojadę nocą (może troche
    pośpi).