  • 31. Data: 2011-05-22 09:31:37
    Temat: Re: Gaz łupkowy
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On May 22, 4:02 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No bo Konrad od poczatku mial ekologie na mysli.

    Raczej związek między ekologią a polityką, gdzie inżynieria jest
    narzędziem. Właśnie jestem w Korei gdzie wybuchł skandal bo okazało
    się że w jakiejś bazie wojskowej amerykanie kiedyś zakopali ogromne
    ilości "Agent Orange" zamiast go odpowiednio zutylizować. W kraju
    gdzie absolutną władzę mają monopole i gdzie jeden preses korporacji
    decyduje o tym ze w tym roku statki będą tańsze kosztem droższego
    internetu, ubezpieczeń zdrowotnych albo masła, raczej bym się nie
    spodziewał żeby media o takiej sprawie w ogóle wspomniały. Otóż tutaj
    jest to aktualnie sprawa najwyższej troski władz, spoleczenstwo jest
    na bieżąco informowane o tym co odkryło śledztwo. Jestem pod
    wrażeniem. Za tydzień będę w Kraju Raju, gdzie znowu zostanę poddany
    propagandzie Donalda i reszty, w jakim to Polacy powszechnym
    dobrobycie wkrótce będą żyć, bo przecież mamy gaz (g)łupkowy...
    Konrad

  • 32. Data: 2011-05-22 11:46:20
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

> [...]

    propagandzie Donalda i reszty, w jakim to Polacy powszechnym
    dobrobycie wkrótce będą żyć, bo przecież mamy gaz (g)łupkowy...

    Konrad, a przyznaj się w jakim mieście będziesz w Rosji?
    Może w Krasnojarsku?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 33. Data: 2011-05-22 11:51:07
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On May 22, 12:46 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Konrad, a przyznaj się w jakim mieście będziesz w Rosji?
    > Może w Krasnojarsku?

    Nie wybieram się do Rosji. Miałem na myśli Polskę :-)
    Konrad

  • 34. Data: 2011-05-22 16:14:40
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
    wrote:
    > Konrad, a przyznaj się w jakim mieście będziesz w Rosji?
    > Może w Krasnojarsku?

    Nie wybieram się do Rosji. Miałem na myśli Polskę :-)

    To nie przesadzaj, Polska to jednak nie jest Kraj Rad...
    Gdzie będziesz?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 35. Data: 2011-05-22 20:13:45
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    wiadomościnews:25933c2b-08c7-4322-8e74-85ce6fa5e7e5@
    f31g2000pri.googlegroups.com...

    > Nie wybieram się do Rosji. Miałem na myśli Polskę :-)
    >
    > To nie przesadzaj, Polska to jednak nie jest Kraj Rad...

    Wcale tak nie powiedziałem.

    > Gdzie będziesz?

    W Ulsanie, tu jest największa na świecie stocznia HHI.
    Konrad

  • 36. Data: 2011-05-22 20:24:07
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    wrote:
> [...]

    Wcale tak nie powiedziałem.

    > Gdzie będziesz?

    W Ulsanie, tu jest największa na świecie stocznia HHI.

    Faktycznie, przepraszam, chyba co nieco ślepnę... :-(

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 37. Data: 2011-05-25 08:01:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Raczej związek między ekologią a polityką, gdzie inżynieria jest
    >narzędziem.

    A nie miedzy gospodarka a polityka ?

    Widzial ktos taka kopalnie ? Jakie jest zanieczyszczenie srodowiska
    ?
    To o co chodzi, jesli nie wiadomo o co ?

    J.

  • 38. Data: 2011-05-25 08:13:29
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-05-25 10:01, J.F. pisze:

    > To o co chodzi, jesli nie wiadomo o co ?

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to wiadomo o co chodzi. Klasyka :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 39. Data: 2011-05-25 08:48:14
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "J.F."

    > Jakie jest zanieczyszczenie srodowiska

    Podobno pompują wodę z piaskiem. Do tego trochę chemii. Ale ta chemie to coś
    powszechnie stosowane.
    I niby nie groźne.

    Robert

  • 40. Data: 2011-05-25 10:47:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On May 25, 9:01 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A nie miedzy gospodarka a polityka ?
    >
    > Widzial ktos taka kopalnie ? Jakie jest zanieczyszczenie srodowiska
    > ?
    > To o co chodzi, jesli nie wiadomo o co ?

    Wiadomo o co chodzi. Argumenty ekologów są znane powszechnie. Ja nie
    należę do tych którzy wierzą że rząd dając koncesje na prawo i lewo
    jest w stanie przypilnować kto, co i w jakiej ilości potem wlewa do
    okolicznej rzeczki i co po sobie zostawia w wodach gruntowych.
    Konrad