  • Data: 2011-01-30 12:28:58
    Temat: Re: Gasnice samochodowe
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego większość gasnic samochodowych to nic innego jak gadżet
    > antymandatowy. Jeśli chcesz mieć jakąkolwiek ochrone - musisz mieć w
    > bagażniku prawdziwą gaśnice, zajmującą troche więcej miejsca niż butelka

    wklasnie wyprostowales moj bledny poglad na wyposazenie auta. ubzduralo mi
    sie ze gasnica nie jest obowiazkowa w cywilnych autach.... a ja popierniczam
    bez i tylko z kamizelka i trojkatem (no i kolem zapasowym)....
    makabra. tylko co teraz kupic zeby sie w aucie zmiescilo i bylo w stanie
    ugasic samochod - bynejmniej nie moj, bo to diesel.