  • Data: 2011-02-25 21:53:58
    Temat: Re: Garaże podziemne i LPG
    Od: Bassteq <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz wrote:

    > zapodasz paragraf?
    Paragraf swoją drogą... przejżyjmy fakty jak jest blok z windą do
    garażu, zakładając wnękę pod kabiną windy w garażu jako najniższy punkt
    w płaszczyźnie podłogi poziomu, powinien tam inżynier konstruktor
    zaprojektować jakiś wentylacyjny wyciąg mechaniczny (wiatrak + rura w
    komin) Ja o straszny be obywatel mam punto z gazem i mi cieknie se
    trzymam w garażu to mam papier na to i w razie bum mogą mnie pociągać o
    współudział w explozji a co powie na to mój sąsiad co ma gazowy piecyk w
    piwnicy i se grzeje jak siedzą z kolesiem przy imadle szlifując cośtam
    ?... Pan Kierownik budowy zadbał o takie rzeczy wystarczająco a IMO te
    brednie o zakazie parkowania LPG w masowych garażach to sciema żeby było
    bardziej po naszemu (polsku) Straszyć ludzi i może się uda coś wyłudzić

    Podpisał/umarł/pogrzebion...