  • 1. Data: 2012-02-02 13:29:41
    Temat: Galeria w okienku Lightbox - skrypt
    Od: piotrwygoda <p...@g...com>

    Witam,

    Poszukuję skryptu typu Lightbox (może być nawet płatny), który po
    kliknięciu w link otwierałby mi w okienku Lightbox galerię zdjęć ze
    strzałkami lewo i prawo.

    Czyli w przykładzie:

    Mam sobię stronę i na niej link: Galeria 1
    Po kliknięciu w link Galeria 1 otwiera mi się okienko lightbox i tam
    sobie przewijam zdjęcia, których wcześniej nie było widać na stronie.

    Może ktoś gdzieś, kiedyś zauważył lub zna stronkę gdzie można
    zakupić / pobrać.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-02-03 09:59:11
    Temat: Re: Galeria w okienku Lightbox - skrypt
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Na jakim silniku działa twoja stronka?

    np dla joomli: extensions.joomla.org

    Jest tam sporo galerii płatnych i darmowych.

  • 3. Data: 2012-02-03 10:30:48
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 05:29:41 -0800, piotrwygoda napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam sobię stronę i na niej link: Galeria 1 Po kliknięciu w link Galeria
    > 1 otwiera mi się okienko lightbox i tam sobie przewijam zdjęcia, których

    wykorzystaj dowolny ligtbox, chocby lightbox2.

    w przykladach na stronie pluginu masz przyklad jak wywolac galerie.
    wprawdzie kolejne linki są miniaturkami i wszystkie są widoczne, ale nikt
    cie do tego nie zmusza. zrob kolejne linki do kolejnych zdjec połączonych
    przez rel='costam', a dla wszystkich za wyjatkiem pierwszego ustaw w CSS
    display:none

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk \n http://tradematik.pl

  • 4. Data: 2012-02-03 13:05:11
    Od: Tomasz Sowa <t...@t...NOSMAP.org>

    Dnia Thu, 2 Feb 2012 05:29:41 -0800 (PST), piotrwygoda napisał(a):

    > Mam sobię stronę i na niej link: Galeria 1
    > Po kliknięciu w link Galeria 1 otwiera mi się okienko lightbox i tam
    > sobie przewijam zdjęcia, których wcześniej nie było widać na stronie.

    http://www.no-margin-for-errors.com/projects/prettyp
    hoto-jquery-lightbox-clone/#!prettyPhoto

    Domyślnie pokozywanę są zdjęcia na początku, jeśli chcesz zwykly link to
    przejrzyj dostępne opcje w dokumentacji (image_markup).

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2012-02-03 14:32:45
    Od: grafiknet <g...@g...com>

    Dnia 2012-02-02 o 14:29:41 piotrwygoda <p...@g...com>
    napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Poszukuję skryptu typu Lightbox (może być nawet płatny), który po
    > kliknięciu w link otwierałby mi w okienku Lightbox galerię zdjęć ze
    > strzałkami lewo i prawo.

    --------------------------------

    http://highslide.com/download.php

    Edytor online do stworzenia skryptu:

    http://highslide.com/editor/

  • 6. Data: 2012-02-07 00:48:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > Poszukuję skryptu typu Lightbox (może być nawet płatny), który po
    > kliknięciu w link otwierałby mi w okienku Lightbox galerię zdjęć ze

    A ja się z lenistwa podepnę ;)

    Testował ktoś lightboksy pod kątem obsługi paluchem na tabletach/
    smartfonach? Większość niestety jest tworzona pod kątem obsługi myszką i
    albo kontrolki są malutkie albo pojawiają się dopiero po najechaniu
    kursorem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl