  • 51. Data: 2019-05-26 23:21:21
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 22:39, z pisze:

> [...]
    > wydajnością wymaga dane urządzenie.
    >
    > Gdy zarządzanie wydajnością przybiera bardziej skrajne formy, użytkownik
    > może zauważyć następujące efekty:
    >
    > Wolniejsze uruchamianie się aplikacji
    > Niższa płynność przewijania
    > Przygaszenie podświetlenia (co można zastąpić w centrum sterowania)
    > Niższa o nawet 3 dB głośność głośnika
    > Stopniowa redukcja liczby klatek na sekundę w niektórych aplikacjach
    > W najbardziej skrajnych przypadkach: wyłączona widoczność lampy
    > błyskowej aparatu w interfejsie aparatu
    > Konieczność ponownego wczytania aplikacji działających w tle po

    Nie wspominam nawet o praktykach Samsunga, gdzie sprzedają dwie wersje
    telefonu z Exynosem i Snapdragonem, o czym użytkownicy nie wiedzą. Samo
    to nie jest złe, Apple też sprzedawało różne wersje, ale nie różniły się
    znacząco wydajnością.

    Zobacz jak jedna z wersji przegrywa w teście:
    https://www.youtube.com/watch?v=shrYnaxVenE

    To jest według ciebie w 100% fair wobec konsumentów?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 52. Data: 2019-05-26 23:27:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:05, Filip454 pisze:
    > Zapomniałeś dodać: KIEDY BATERIA JEST ZUŻYTA. Trzeba być po prostu tzw.
    > młotem, żeby używać powyższego tekstu jako argumentu wydajności NOWEGO
    > smartfona ze SPRAWNĄ baterią - inaczej tego się nie da skomentować.

    Ogarnij się.
    Cały czas mówimy o używanym sprzęcie za ok 500 zł.

  • 53. Data: 2019-05-26 23:30:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:07, Filip454 pisze:

    > A w Androidzie zastosowano tak świetne optymalizacje zarządzania
    > pamięcią, że telefony spowalniają bo ich pamięć jest zaorana.

    Cieszę się ze się ze mną zgadzasz.

    Nie wiem za to po co się odzywasz i dorzucasz dyskusji ajfony które żeby
    były bezpieczne kupione za 500 zł muszą mieć wymienioną baterię w
    firmowym serwisie. Jakie to są koszty x 2 ?

  • 54. Data: 2019-05-26 23:38:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:06, Filip454 pisze:

    > TLDR: MASZ ZUŻYTĄ BATERIĘ, TELEFON ZWALNIA.
    Każda bateria się zużywa. Niektórzy tylko potrafią to ukrywać ;-)

    Może nie zauważyłeś napisałem post o Samsungu Galaxy S7 który pokazał
    się na rynku 3 lata temu. Jego problemy nie zależą od baterii która
    zapewne też już swoje przeszła i faktycznie z jej trzymania też nie
    jestem zadowolony

    Po jaką cholerę piszesz tu o ajfonie którego wydajność zależy od stanu
    baterii i w dodatku wyraźnie mniejszej.

    Masz jakieś badania że ajfonowe baterie nie starzeją się albo starzeją
    się wolniej niż u innych producentów
    Nie te dane ukryte przez system tylko faktyczne czy ajfony mają jakieś
    kosmiczne baterie ze startreka czy podarowane przez transformersów ;-)

  • 55. Data: 2019-05-26 23:40:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:21, Filip454 pisze:

    > To jest według ciebie w 100% fair wobec konsumentów?

    Przynajmniej zgodne z prawem bo wydajność telefonu jest zgodna z umową.

  • 56. Data: 2019-05-26 23:42:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale kryteria byly:
    > -niewygorowana cena ... moze byc uzywany,
    > -ma nie lagowac
    >
    > No i klient ma byc ogolnie zadowolony, wiec nie ajfon :-)

    Ha ha ha.
    A co do ceny, to iPhone SE dziś już jest stary model, więc cena niska.

  • 57. Data: 2019-05-26 23:44:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 23:17, Filip454 pisze:
    > Zobacz sobie jeszcze film z porównaniem szybkości działania systemu w S7
    > i 6S. Jest szybszy i to jeszcze na starszym systemie - na ostatniej
    > wersji iOS działa kilkukrotnie płynniej (a podobno przecież to złe Apple
    > spowalnia telefony w aktualizacjach, nie może być! ^^).

    Po co to piszesz?

    Nie potrafisz obronić brzydkich zagrywek apla to obrzucasz błotem innych.

    Przecież napisałem że android mi się nie podoba.

    Ale lekarstwem na moje trzewia ;-) nie będzie cwaniackie skurwy...stwo apla.

    Może weź w końcu te tabletki ;-)

  • 58. Data: 2019-05-26 23:46:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > Nikt się nie spuszcza. Mówimy o przekłamywaniu przez Ciebie
    > rzeczywistości.
    >
    > Sprzedaj ten złom i kup iPhone chociażby 6S, to zobaczysz o czym mówię.

    Ten iPhone 6S będzie miał te same moce przerobowe które ma iPhone SE
    którego polecałem. Aczkolwiek 6S będzie miał większą baterię kosztem
    bycia dachówką za dużą dla mnie do noszenia w kieszeni spodni.

  • 59. Data: 2019-05-26 23:49:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > *ziewa*

    LOL

    > Zapomniałeś dodać: KIEDY BATERIA JEST ZUŻYTA. Trzeba być po prostu tzw.
    > młotem, żeby używać powyższego tekstu jako argumentu wydajności NOWEGO
    > smartfona ze SPRAWNĄ baterią - inaczej tego się nie da skomentować.

    No niestety dosadne ale prawdziwe.

    > Kiedy bateria jest ZUŻYTA, to telefon zwalnia, zamiast się wyłączać jak
    > zwykły smartfon z Androidem, tak trudno to zrozumieć?
    >
    > A smartfon z Androidem po prostu się wyłącza, jeśli ma zużytą baterię...

    Widać przewagę Androida, prawda? :-)

  • 60. Data: 2019-05-26 23:51:29

    W dniu 2019-05-26 o 23:42, Pszemol pisze:

    > A co do ceny, to iPhone SE dziś już jest stary model, więc cena niska.

    No właśnie jaka to jest cena? 500 do 900 zł więc półka cenowa wyżej.

    I ile do niego kosztuje wymiana oryginalnej baterii? Bo chcę żyć ;-)