  • 41. Data: 2019-05-26 18:36:46
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 17:54, Filip454 pisze:

    > Sprzedaj ten złom i kup iPhone chociażby 6S, to zobaczysz o czym mówię.

    A zęby było konstruktywnie.
    To używany Ajfon 6S należałoby wyposażyć w nową baterię.
    W sąsiednim wątku widać że lepiej zrobić to w autoryzowanym serwisie.
    Ile to kosztuje?

  • 42. Data: 2019-05-26 18:47:24
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 09:32, z pisze:
> [...]
    > Albo: Kończę rozmowę, patrzę na ekran i dalej czarny ekran przez kilka
    > sekund.
    > Zbawienne jest zrestartowanie urządzenia. Jakiś czas jest spoko.
    > Jestem mocno zawiedziony. Poprzedni Z3 Compact śmiga nadal ładnie i tak
    > nie irytuje. Jak ma sprawny dotyk na wyświetlaczu OCZYWIŚCIE ;-)
    > Tak ma być? nie nastąpił postęp postęp w jakości softu od Galaxy S2? ;-)
    >
    > Piszę to tak w kontekście kupowania wysokiej półki po 2-3 latach od
    > premiery za mniejsze pieniądze.
    > Chyba nie warto. Może lepiej Redmi 6 NOWY póki jeszcze jest dostępny za

    jeśli tak samo jest po wipe to się zepsuł po prostu

    --
    @foe_pl

  • 43. Data: 2019-05-26 18:47:45
    Od: z <...@...pl>

    To jest dobre: :-)

    "system iOS dynamicznie zmienia maksymalną wydajność niektórych
    elementów systemu, takich jak procesor i GPU, aby zapobiec
    nieoczekiwanemu wyłączaniu urządzenia. W efekcie obciążenie pracą
    urządzenia samo się równoważy, powodując płynniejszą dystrybucję zadań
    systemowych zamiast większych, szybkich wzrostów wydajności dla
    wszystkich zadań naraz. W niektórych przypadkach użytkownik może nie
    dostrzec żadnych różnic w codziennej wydajności urządzenia. Poziom
    postrzeganej zmiany zależy od tego, jak drastycznego zarządzania
    wydajnością wymaga dane urządzenie.

    Gdy zarządzanie wydajnością przybiera bardziej skrajne formy, użytkownik
    może zauważyć następujące efekty:

    Wolniejsze uruchamianie się aplikacji
    Niższa płynność przewijania
    Przygaszenie podświetlenia (co można zastąpić w centrum sterowania)
    Niższa o nawet 3 dB głośność głośnika
    Stopniowa redukcja liczby klatek na sekundę w niektórych aplikacjach
    W najbardziej skrajnych przypadkach: wyłączona widoczność lampy
    błyskowej aparatu w interfejsie aparatu
    Konieczność ponownego wczytania aplikacji działających w tle po
    uruchomieniu"

  • 44. Data: 2019-05-26 19:12:22
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 12:43, Filip454 pisze:
    > To nie jest numer, że malutka bateryjka trzyma nadal tak samo, tylko, że
    > ZUŻYTA bateria utrzymuje telefon w takiej samej prędkości działania. W
    > Andku telefon się wyłącza i papa, bateria do wymiany.

    Jakby tak przełożyć baterię z innego Samsunga (nie androida), która
    pasuje wymiarami- do telefonu z Androidem to działałaby normalnie?

    --
    animka

  • 45. Data: 2019-05-26 22:39:50
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > ZUŻYTA bateria utrzymuje telefon w takiej samej prędkości działania. W
    > Andku telefon się wyłącza i papa, bateria do wymiany.

    Co Ty bredzisz?

  • 46. Data: 2019-05-26 23:01:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-26 o 19:12, Animka pisze:
    > Jakby tak przełożyć baterię z innego Samsunga (nie androida), która
    > pasuje wymiarami- do telefonu z Androidem to działałaby normalnie?

    Animko nie da się. ze względów technicznych.
    Bo problem nie jest w jej pojemności a w systemie zarządzania zasobami.
    W androidzie po staremu jak bateria zdycha to system się wyłącza.
    Oczywiście wcześniej ostrzegając i proponując różne rozwiązania
    użytkownikowi typu "Stamina" u sonego.

    W ajfonie zastosowano ukrywanie za małej i starzejącej się baterii przez
    zwalnianie systemu bez wiedzy użytkownika aby jak najdłużej pociągnęła.
    Jak pisze firma: ajfon z systemem ios jest urządzeniem prostym w
    użytkowaniu i to jest jest go wielka zaleta.
    Użytkownik nie musi a nawet nie powinien się zajmować tym co tam w
    środku się dzieje bo to jest dla niego DOBRE.

    Niestety ten durny użytkownik zauważył spowalnianie urządzenia i zaczął
    alarmować, burzyć się i robić larmo.
    Sprawa się rypła i firma się do tego przyznała że źle zaprojektowała
    urządzenia i musiała to ukrywać.
    Masowe umieranie baterii byłoby straszne dla wizerunku.

    Za takie właśnie świadome zagrywki wieszałbym za jaja ;-)

  • 47. Data: 2019-05-26 23:05:22
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 18:47, z pisze:
> [...]
    > błyskowej aparatu w interfejsie aparatu
    > Konieczność ponownego wczytania aplikacji działających w tle po

    *ziewa*

    Zapomniałeś dodać: KIEDY BATERIA JEST ZUŻYTA. Trzeba być po prostu tzw.
    młotem, żeby używać powyższego tekstu jako argumentu wydajności NOWEGO
    smartfona ze SPRAWNĄ baterią - inaczej tego się nie da skomentować.

    Kiedy bateria jest ZUŻYTA, to telefon zwalnia, zamiast się wyłączać jak
    zwykły smartfon z Androidem, tak trudno to zrozumieć?

    A smartfon z Androidem po prostu się wyłącza, jeśli ma zużytą baterię...

    No i jeszcze Galaxy S7 "LAGUUJJEE" (oprócz tego) :)

    A teraz wróćmy lepiej do twojego S7, bo mojemu 6S nic nie jest - do
    dzisiaj, a to będzie już dobre kilka lat (no i działa znacznie szybciej
    niż S7). ^^ Oczywiście nie wliczam tutaj, że krócej trzyma niż na
    początku, ale jest to zupełnie normalne bo bateria po tylu latach jest
    po prostu wyeksploatowana i ma nabite wiele cykli ładowania.

    Lepiej schowaj tego S7 pod poduszkę, albo nie, lepiej do schronu
    atomowego bo nie wiadomo czemu tak zwalnia ^^

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 48. Data: 2019-05-26 23:06:26
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 22:39, z pisze:

> [...]
    > uruchomieniu"

    "Poziom postrzeganej zmiany zależy od tego, jak drastycznego zarządzania

    TLDR: MASZ ZUŻYTĄ BATERIĘ, TELEFON ZWALNIA.

    Naprawdę jesteś takim debilem, czy tylko go udajesz?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 49. Data: 2019-05-26 23:07:15
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-26 o 23:01, z pisze:
> [...]
    > Użytkownik nie musi a nawet nie powinien się zajmować tym co tam w
    > środku się dzieje bo to jest dla niego DOBRE.

    A w Androidzie zastosowano tak świetne optymalizacje zarządzania
    pamięcią, że telefony spowalniają bo ich pamięć jest zaorana.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 50. Data: 2019-05-26 23:17:31
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > błyskowej aparatu w interfejsie aparatu
    > Konieczność ponownego wczytania aplikacji działających w tle po

    Zobacz sobie jeszcze film z porównaniem szybkości działania systemu w S7
    i 6S. Jest szybszy i to jeszcze na starszym systemie - na ostatniej
    wersji iOS działa kilkukrotnie płynniej (a podobno przecież to złe Apple
    spowalnia telefony w aktualizacjach, nie może być! ^^).

    https://www.youtube.com/watch?v=10UBsSo6O4I

    Ktoś zresztą napisał słuszny komentarz:

    "iPhone wins - iPhone users get attacked in the comments iPhone loses -
    iPhone user get attacked in the comments"

    Innymi słowy: jak pływałeś tylko "dupą po piasku", to NIGDY się nie
    dowiesz jak to jest pływać w wodzie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]