  • 331. Data: 2019-06-01 22:14:40
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:34, z pisze:
    > Znam dużą firmę informatyczną w której kadra kierownicza używa starych
    > Nokii. Jak myślisz dlaczego nie ajfonów
    >
    > Pszemolu ostatnio Twoje wywody bardo imfantylne żeby nie powiedzieć
    > dziecinne. Wiedzę masz. Dlatego nie rozumiem dlaczego to napisałeś.

    Mam pomysł: bo są tańsze, a firma informatyczna to tak naprawdę ćpuny
    dilujące pod szkołą? :)

    Pisze się INFANTYLNE głąbie. Wiedzy nie masz i nie jestem zdziwiony,
    czemu popełniasz tak rażące błędy.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 332. Data: 2019-06-01 22:15:32
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:43, z pisze:

    > Albo wymienią baterię i będzie szybciej
    > Dlatego klienta trzeba powiadomić jaka jest sytuacja a nie ukrywać powód
    > spowolnienia.

    To dlaczego Android nie powiadamia jaka jest sytuacja?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 333. Data: 2019-06-01 22:20:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:39, z pisze:

    > Jeśli klient posiądzie już wiedzę że taki wybór ma.
    > 99% gospodyń domowych w USA ;-) będzie myślało że ma już stary wolny
    > telefon. Pora kupić nowy ;-)

    Jest jedna różnica - Android spowalnia po roku, natomiast iPhone'a
    możesz używać kilka lat i nic się z nim nie będzie podobnego działo.
    Oczywiście jest to generalizacja, ale jak już tak pierdolimy od rzeczy
    jak ty, to też sobie napiszę coś podobnego.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 334. Data: 2019-06-01 22:30:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:15, Filip454 pisze:

    > To dlaczego Android nie powiadamia jaka jest sytuacja?

    Mnie powiadamia, że bateria prawie rozładowana.
    Ciekawi mnie fakt, że wyszłam z domu z naładowanym, wyłączonym
    telefonem, Przychodzę, włączam i widzę, że bateria rozładowana. Czyjaś
    to sprawka musi być.

    --
    animka

  • 335. Data: 2019-06-01 22:34:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:12, Filip454 pisze:

    > ń@ń.pl oraz ...@...pl, mówi ci to coś? Bo mnie wiele,
    Na co to jest dowód?

    Zarówno z ń jak i z lordem nie przypominam sobie zbytniej zażyłości.
    Może się odezwą.

    Może ktoś ci wytłumaczy jak sprawdzić podszywaczy czy domenę,
    lokalizację (nie znam się na tym)

    Jak widać Ty znasz się jeszcze mniej ode mnie

    I KŁAMIESZ

  • 336. Data: 2019-06-01 22:36:23
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:20, z pisze:

    > KŁAMIESZ
    >
    > A że obrażasz ludzi to wszyscy już wiedzą
    >
    > Dzisiaj zdobyłeś jeszcze sprawność KŁAMCY

    Specjalnie dla ciebie wybrałem posty, w których obrażasz ludzi.

    JESTEŚ ZWYKŁYM, POLACZKOWATYM HIPOKRYTĄ!

    Zobacz wyżej ile w tobie nienawiści. Jesteś wypełniony jadem i tylko
    przyjmujesz płaszczyk polskiej "inteligiencji". Już nie wspominam o tym,
    że mieszasz politykę międzynarodową z wyborem smartfona. Dla ciebie już
    po prostu nie ma ratunku.

    Jesteś po prostu imbecylem i jednak go nie udawałeś. Założyłeś temat o
    lagującym S7 i dziwisz się, że ludzie mają czelność wypowiadać się o tym.

    Kogo jeszcze zwyzywasz? Jaką grupę ludzi, czy w ogóle ludzi przyrównasz
    do kogokolwiek?

    Założyłeś temat z pytaniem, ludzie chcieli ci doradzić, a ty jak zwykły
    ludzki ściek (którym jesteś) zwyzywałeś ich i wykłócasz się, jakbyś
    pozjadał wszystkie rozumy. Jesteś gównem, które trzeba po prostu spłukać
    w kiblu jak najszybciej, zanim jego niemożebny smród rozniesie się po
    całej grupie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 337. Data: 2019-06-01 22:37:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 22:13, Filip454 pisze:
    > O proszę, podobno nie obrażasz innych ludzi?

    Ciebie obraziłem? Przepraszam.
    Pszemol nie kupuje nowych. To tak z rozpędu.
    Wiele lat się przekomarzamy/dyskutujemy ;-)

  • 338. Data: 2019-06-01 22:38:47
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:30, Animka pisze:

    > Mnie powiadamia, że bateria prawie rozładowana.
    > Ciekawi mnie fakt, że wyszłam z domu z naładowanym, wyłączonym
    > telefonem, Przychodzę, włączam i widzę, że bateria rozładowana. Czyjaś
    > to sprawka musi być.

    TO NA PEWNO SPRAWKA ŻYDÓW.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 339. Data: 2019-06-01 22:39:15
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 22:34, z pisze:

> [...]
    >
    > Może ktoś ci wytłumaczy jak sprawdzić podszywaczy czy domenę,
    > lokalizację  (nie znam się na tym)
    >
    > Jak widać Ty znasz się jeszcze mniej ode mnie

    Dobra, po prostu się zamknij. Więcej się nie musisz tłumaczyć imbecylu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 340. Data: 2019-06-01 22:40:25

    W dniu 2019-06-01 o 22:14, Filip454 pisze:
    Powiedzmy że opiekuje się w temacie księgowości kilkoma dużymi
    przedsiębiorstwami w regionie. Stać ich na ajfony

    PS. Ja popełniam błędy a Ty KŁAMIESZ