  • 321. Data: 2019-06-01 02:03:03
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:qcqlau$a48$1$kolczan@news.chmurka.net...

    > Jadąc autobusem od fasolki do Museum of Science and Industry zauważyłem
    > odwrotne proporcje - być może jechała tam wyjątkowa biedota...?

    I tu trafiłeś w sedno - bo w Chicago tylko biedota jeździ autobusami.

    > Mam poważne wątpliwości co do tej proporcji, zwłaszcza w okolicach
    > Mountain View :)

    No to jak zauważysz Androida to przypatrz się też co to za Android jest.
    Z pewnością nie taki za "pińcet złoty".

  • 322. Data: 2019-06-01 20:26:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 01:57, Pszemol pisze:

    O widzę że nadal wałkujecie temat lagującego S7
    A takie piękne słońce na dworze/polu.
    Przewietrzcie swoje zatęchłe mózgi ;-)

  • 323. Data: 2019-06-01 20:29:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 02:01, Pszemol pisze:

    > Sam szukasz czegoś za pińcet i w zbiorze telefonów z Androidem
    > masz wiele opcji do wyboru a w przypadku iPhone są tylko
    > droższe aparaty. Więc ktoś kto ma "pińcet" do wydania jest
    > SKAZANY na Androida

    NO to już jesteś blisko wniosku że niepotrzebnie bijesz pianę o
    wyższości ajfona w tym wątku.

    Należało by Ci wykrzyknąć WONNNN ale ja wolę pobłażliwe Pa ;-)

  • 324. Data: 2019-06-01 21:20:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 18:04, Filip454 pisze:
    > który w dodatku pisze pod dwoma (albo nawet trzema) różnymi nickami

    KŁAMIESZ

    A że obrażasz ludzi to wszyscy już wiedzą

    Dzisiaj zdobyłeś jeszcze sprawność KŁAMCY

  • 325. Data: 2019-06-01 21:29:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 01:52, Pszemol pisze:
    > Jeśli?? A który użytkownik wolałby aby się mu smartfon
    > WYŁĄCZYŁ w czasie pisania e-maila albo robienia filmiku?

    Myślę że nie nie jestem odosobniony bo założyłem ten wątek i bardziej
    wkur..a mnie lagujący system niż kończąca się lub uszkodzona bateria.
    Z baterią mogę coś zrobić.
    Naładować. Częściej ładować. Wymienić. Kupić powerbanka.
    Z lagującym systemem niewiele albo nic.

    PS. Gdybym bym idiotą to kupiłbym nowego flagowca za całą wypłatę ;-)

  • 326. Data: 2019-06-01 21:34:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 01:52, Pszemol pisze:

    > Jeśli chcesz albo chinski rząd Cię szpiegował to kup Xiaomi.

    Jeśli nie chciałbym być szpiegowany i poważnie potraktował to zagrożenie
    to nie używałbym komórki ani komputera.

    Znam dużą firmę informatyczną w której kadra kierownicza używa starych
    Nokii. Jak myślisz dlaczego nie ajfonów

    Pszemolu ostatnio Twoje wywody bardo imfantylne żeby nie powiedzieć
    dziecinne. Wiedzę masz. Dlatego nie rozumiem dlaczego to napisałeś.

  • 327. Data: 2019-06-01 21:39:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 01:55, Pszemol pisze:

    > No ale sam sprawdziłeś, że w przypadku iPhone taka wymiana
    > kosztuje 300zł. Więc klient MA WYBÓR: albo lekkie spowolnienie
    > albo wymiana baterii. Gdyby nie to ficzer to wyboru nie mieliby.

    Jeśli klient posiądzie już wiedzę że taki wybór ma.
    99% gospodyń domowych w USA ;-) będzie myślało że ma już stary wolny
    telefon. Pora kupić nowy ;-)

  • 328. Data: 2019-06-01 21:43:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-01 o 01:54, Pszemol pisze:
    > No ale na starym aku nie mogą - albo będzie wolniej albo WCALE
    > bo się telefon WYŁĄCZY. Dalej nie rozumiesz podstaw.

    Albo wymienią baterię i będzie szybciej
    Dlatego klienta trzeba powiadomić jaka jest sytuacja a nie ukrywać powód
    spowolnienia.

  • 329. Data: 2019-06-01 22:12:33
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:20, z pisze:

    > KŁAMIESZ
    >
    > A że obrażasz ludzi to wszyscy już wiedzą
    >
    > Dzisiaj zdobyłeś jeszcze sprawność KŁAMCY

    Ja kłamię?

    Raczej po co TY kłamiesz?

    ń@ń.pl oraz ...@...pl, mówi ci to coś? Bo mnie wiele, a przede wszystkim
    to, jak zakłamanym gównem jesteś.

    Po cholerę kłamiesz? Udajesz tylko transparentnego, świętojebliwca, a
    tak naprawdę to niezły z ciebie (specjalnie z małej) skurwysynek.

    Ja obrażam ludzi? Mam policzyć śmieciu ile razy niebezpośrednio
    obraziłeś mniejszości narodowe, mniejszości etniczne i inne grupy
    wiekowe niż twoja?

    Obrażam nie ludzi, tylko osoby twojego pokroju, czyli jakieś substytuty
    homo sapiens. Jesteś zwykłym skurwysynem, śmieciem i to w dodatku
    zatwardziałym, z wyżej wymienionych powodów.

    Chcesz to ciągnąć? Nie ma problemu. Będę za każdym razem, kiedy tu
    wchodzę, umilał ci przebywanie na grupach. Jesteś SKURWYSYNEM, KŁAMCĄ i
    ZWYKŁYM ŚMIECIEM, któremu powinni zablokować dostęp do sieci.

    Później idzie taki ograniczony umysłowo łeb głosować i rządzą nami
    jakieś kukły przypominające ludzi. Ludzie twojego pokroju to
    niereformowalne gówna nieposiadające własnego rozumu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 330. Data: 2019-06-01 22:13:02
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-06-01 o 21:29, z pisze:
    > PS. Gdybym bym idiotą to kupiłbym nowego flagowca za całą wypłatę

    O proszę, podobno nie obrażasz innych ludzi?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]