  • 21. Data: 2019-05-25 11:08:20
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: p...@g...com

    Jako że nie ma doniesień o masowych problemach z S7 a mój syn ma S7 edge z
    pierdylionem apek, używa jakieś 16h na dobę i nie narzeka wnioskuję że coś robisz źle
    ;-) zrób master reset i jak nie pomoże to sprzedaj złoma ;-)

  • 22. Data: 2019-05-25 12:20:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-25 o 11:08, p...@g...com pisze:
> [...]
    ;-) zrób master reset i jak nie pomoże to sprzedaj złoma ;-)

    Edge? fujjjj ;-) Twój syn ma inny telefon ;-)

  • 23. Data: 2019-05-25 21:42:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message

    > Android to wielki śmietnik, sam sobie robi burdel.

    :-)))

  • 24. Data: 2019-05-25 21:58:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

> [...]
    > Neo V, z GB 2.3 na pokładzie i procesorem zaledwie jednojajowym
    > 1 GHz, działała szybciej niż dzisiejsze smartfony (włącznie z niektórymi
    > iPhone'ami). Nigdy nie zapomnę tego telefonu. Chyba mój najlepszy zakup w
    > przeszłości.
    >
    > Sony miało świetne nakładki w tamtych czasach. Te live kafelki w widżecie
    > były ciekawym rozwiązaniem (jak na tamten okres). System niesamowicie
    > śmigał, a telefony miały przecież słabiutkie wnętrzności.
    >
    > Teraz jest tyle pamięci i tyle rdzeni, a Android działa gorzej niż przed

    Bo właśnie zamiast optymalizować software wszyscy idą w hardware.
    Aparaty porównują ludziki tylko na podstawie ilości pikseli...
    Procesory na podstawie gigahertzów i ilości rdzeni...
    A telefony na podstawie rozmiaru ekranu i ilości pamięci...
    A nikt nie patrzy na to jak sprawnie działa iOS w porównaniu z Androidem.

  • 25. Data: 2019-05-25 22:00:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Takie ładowanie z włączonym telefonem robię codziennie.
    > Dziwi mnie że posiadając 3 letni flagowy smartfon muszę się zajmować
    > trimami.
    >
    > Nadal się upieram że w Z3 Compact tego nie ma przy identycznym używaniu.
    >
    > Dobra opinia o tym flagowcu od Sonu skłoniła mnie do kupienia "flagowca"
    > od Samsunga.
    > Podtrzymuję swoje zdanie że Android to system dla gimbazy pisany przez
    > gimbazę. Przynajmniej do roku 2016 ;-)

    Jak nie musisz mieć dużego ekranu to polecam iPhone SE/128Gb.
    Szybki CPU, dużo RAM, dużo pamięci masowej i pojemna bateria.

  • 26. Data: 2019-05-25 22:19:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 May 2019 15:00:17 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Jak nie musisz mieć dużego ekranu to polecam iPhone SE/128Gb.
    > Szybki CPU, dużo RAM, dużo pamięci masowej i pojemna bateria.

    Ale kryteria byly:
    -niewygorowana cena ... moze byc uzywany,
    -ma nie lagowac

    No i klient ma byc ogolnie zadowolony, wiec nie ajfon :-)

    J.

  • 27. Data: 2019-05-25 22:29:08
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 25 May 2019 14:42:36 -0500
    doszła do mnie wiadomość <qcc5ud$hjd$1@dont-email.me>
    od "Pszemol" <P...@P...com> :
    >"Olaf Frikiov Skiorvensen" <B...@i...invalid> wrote in message

    >:-)))

    Moja reakcja na ten system jest podobna do tej:
    https://youtu.be/6pjA8ezuuUs?t=40
    Mam nawet jednego starego trupa z androidem, najlepsze jego zastosowanie to budzik, w
    tym
    nie ma sobie równych.

  • 28. Data: 2019-05-25 22:32:46
    Od: z <...@...pl>

    Napisałem że za mały.
    Idealny rozmiar to Z3 Compact :-)

  • 29. Data: 2019-05-25 22:36:58

    Teraz już nie śledzę ale numer ze spowalnianiem systemu aby klientowi
    się wydawało że malutka bateryjka trzyma nadal tak samo zapamiętam do
    końca życia. Gimbazie niewiedzę można wybaczyć ale to była świadoma
    polityka firmy która traktuje klienta jak debila. Po czymś takim
    zaufanie = 0

  • 30. Data: 2019-05-25 23:31:13
    Od: p...@g...com

    Ale to dla dobra lemingów ;-) ale jak się nie podniesie po resecie to mogiła.