  • 261. Data: 2019-05-29 02:09:01
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5ced29de$0$17341$65785112@news.neostrada.pl...

    > Śpiący byłem i zły link wkleiłem. Jest dostępne na YT do obejrzenia,
    > szczególnie starsze modele...WSZYSTKIE jak prosto i ładnie wymienia
    > się tam baterię, sam miód, bez wyjątków :>

    Właśnie... starsze modele.
    A w nowszych jest już tak jak w iPhone.
    Bo ludzie wymagają smukłej sylwetki, szklanej obudowy
    i wodoodporności. Więc Twój argument o jakimś telefonie
    z klapką na baterię sprzed 8 lat jest lekko poroniony dzisiaj.

  • 262. Data: 2019-05-29 02:12:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Bo zarzut nie jest o to czy da się to cholerstwo wyłączyć tylko o to że
    > wprowadzono to cholerstwo po cichu i najpierw bez możliwości wyłączenia
    > rżnąc głupa nie wprost ale w podtekście zachęcając do kupowania nowszych
    > urządzeń.

    Bzdura. Efekt był wręcz odwrotny: przedłużenie życia starego aku.

    > Tłumaczenie że teraz można jest na poziomie przedszkola.

    Tłumaczenie że teraz można jest DLA CIEBIE, bo rozważasz
    zakup smartfona teraz i pytałeś jak sytuacja wygląda teraz.

    > Ale szkoda życia na kolejne Tobie tłumaczenie tego samego.
    > Wielokrotnie już różni ludzie Ci to tłumaczyli.

    Problem w tym że to Tobie się tu tłumaczy bo to Ty tu przyszedłeś
    pytać o radę ze swoim lagującym S7 - mój smartfon pracuje świetnie.
    No ale nie dziwota, bo to jest smartfon od Apple.

  • 263. Data: 2019-05-29 02:13:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Gdyby to rozwiązanie było takie genialne to firma nie musiałaby go ukrywać
    > przed użytkownikami.

    Czyli dalej nie rozumiesz.

  • 264. Data: 2019-05-29 02:13:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:55, Filip454 pisze:

    > Dymasz tylko utrzymanki? To niezły cuck z ciebie. Koniec końców musisz
    > płacić za seks. Prawdziwy samiec beta.

    Debilu, nie po to biorę 25+ żeby płacić :D:D:D

    Nigdy tego nie zrozumiesz korzystając z AppStore, które za gówniate
    szachy żąda 10$

    > W sumie to potwierdzam - jest inteligentna, skoro robi cię na pieniądze,
    > śmieciu.

    Musisz jednak mieć swoją podstawę IQ90 do twierdzeń, co warte było
    udowodnienia przez ciebie samego :D Z pozycji śmiecia IQ90 oceniasz:]
    szacun za odwagę :D...do przyznania. Noale skoro oceniasz ze swojego
    MAXA to co powiesz na 28+ z pełnym wymiarem z IQ 130 biała Norweżka?
    Pewnie jakbyś ryj otworzył przy takiej lasce to by ci truskawkę wjebała,
    żebyś nie pierdolił głupot tylko ją jak kwiat paproci w jedną noc...i
    zapomniał bo więcej dostępu nie będzie. Warunek jest jeden..20cm ale
    iPhone, nie dość że jest dostępny tylko dla gejów to jeszcze ma mniej
    cali:D odpadasz w przedbiegach i ruchasz pingwiny na fiordach :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 265. Data: 2019-05-29 02:16:30
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 02:00, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czyżbyś też nie rozumiał że przycięciem szczytów zapotrzebowania
    > na prąd z baterii Apple PRZEDŁUŻYŁ ŻYWOTNOŚĆ URZĄDZENIA
    > mimo starego aku a nie skrócił? Gdyby nie ta opcja to na starym aku
    > nie dało się by uruchomić niektórych aplikacji.
    >
    > Co tu takiego trudnego do zrozumienia, ludzie?
    > Wiem, że będąc inżynierem jest to dla mnie oczywiste ale naprawdę
    > staram się to Wam wytłumaczyć bardzo prostym językiem a Wy
    > dalej kicha, mimo dużych staran z mojej strony.

    To nie podoba się Tobie program Apple dojebania kasiory do wymiany
    baterii na nową za "niewielką" cenę ok 150 pln i zlikwidowanie problemu
    w zalążku?

  • 266. Data: 2019-05-29 02:29:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 02:13, LordBluzg(R) pisze:
    > Debilu, nie po to biorę 25+ żeby płacić :D:D:D
    >
    > Nigdy tego nie zrozumiesz korzystając z AppStore, które za gówniate
    > szachy żąda 10$

    W AppStore jest wiele darmowych aplikacji, w tym wiele bez reklam. Nie
    masz iPhone'a i przy twojej robackiej pensji nigdy nie będziesz miał,
    więc nie możesz tego wiedzieć.

> [...]
    nie dość że jest dostępny tylko dla gejów to jeszcze ma mniej cali:D odpadasz w
    przedbiegach i ruchasz pingwiny na fiordach :D

    Tzn. ty insynuujesz, że mam takie, a nie inne IQ. Tak robią typowe
    polskie błazny na forach. Jeszcze brakuje, żebyś podkreślił swoje
    wykształcenie. Natomiast wyślę ci jeden filmik, który w dość dosadny
    sposób wytłumaczy ci, dlaczego jesteś debilem.

    https://www.youtube.com/watch?v=3shpp5n4z3M

    Jeśli tego nie rozumiesz, to nic nie poradzę, jesteś zwykłym betonem i
    nic do ciebie nie przemówi. Być może kiedyś w swoim życiu, natkniesz się
    na jakąś osobę, dzięki której zrozumiesz swoje błędy i się do nich
    będziesz potrafił przyznać.

    Zatrudnij się w jakimś wydawnictwie, będziesz pisał bajeczki dla dzieci,
    bo nieźle ci to idzie, naprawdę. Pocisnąć nie umiesz nikogo, oprócz
    własnego klocka na kiblu i jeszcze musisz płacić za seks utrzymance.
    Jesteś jakąś chińską podróbką LordaBluzga i samcem, chyba nie wiem,
    omega na tym etapie.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 267. Data: 2019-05-29 02:37:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Filip454" <f...@g...com> wrote in message

    > Ponownie potwierdza się, że NIGDY NIE MIAŁEŚ DO CZYNIENIA Z JAKIMKOLWIEK
    > URZĄDZENIEM OD APPLE. NIGDY. Za wszystko przecież odpowiada klawisz
    > środkowy.

    Nie do końca. Klawisz "Home" resetuje kontekst do menu.
    Czyli przenosi obraz z aplikacji do menu.
    Jeśli jesteś w menu zagnieżdzonym, w folderze, to jedno
    naciśnięcie Home wychodzi z aplikacji i wraca do tego
    zagnieżdzonego foldera, drugie naciśnięcie wraca do ekranu
    głównego.

    Natomiast iOS ma możliwość powrotu, czyli guzik wstecz,
    ale działa on nieco inaczej. Mianowicie skok do aplikacji
    której używało się przed chwilą robi się naciskając lewy
    górny róg ekranu: tam pojawia się nazwa aplikacja z której
    dostaliśmy "dygresję": np. w czasie czytania Facebooka
    przyszedł SMS, kliknęliśmy na SMSa, odpisaliśmy, i mamy
    Facebook w lewym górnym rogu - wystarczy tam dotknać
    i wracamy w kontekst z którego wyszliśmy.

    Jeśli chcemy wrócić do aplikacji nie ostatniej tylko jakiejś
    jednej z wielu używanych wcześniej to trzeba nacisnąć
    Home dwa razy. Dostaniemy talię kart aplikacji do wyboru.
    Podobny efekt na Samsungu Galaxy to chyba przytrzymania
    Home dłużej.

    Natomiast cofanie się WEWNATRZ aplikacji - tego nie
    obsługuje system operacyjny, to obsługuje aplikacja i tu
    jest już samowola programistów i nie ma globalnego wstecz,
    zwykle pojawi się gdzieś guzik "wstecz" na ekranie, zwykle
    w postaci strzałki takiej jak trójkątny nawias <

    Są różnice systemu w interfejsie z użytkownikiem i nie ma
    na to rady - dla kogos kto przyzwyczajony do Androida
    sposób z iOS może być "nienaturalny" lub "nieintuicyjny"
    i odwrotnie - tak samo jak dla kogoś co całe życie jeździł
    Fordem czy Dodge to będzie w innym miejscu szukał
    wycieraczek czy kontrolek radia na kierownicy jak się do
    Toyoty czy VW przesiądzie. Na to rady nie ma.

    Ubolewam nad tym, że Microsoft oddał walkę i poległ
    zostawiając tylko dwu graczy na rynku, bo ucierpiał na
    tym z pewnością klient, czyli my. Jest jakaś nadzieja
    w aktualnej bitwie jaką toczy Hauwei - chodzą jakieś
    pogłoski o tym że pracują nad jakąś wersją swojego osa
    który jest jakimś klonem Androida - jesli im się uda
    i zrobią jakiegoś "forka" to być może w przyszłości
    będzie nowa opcja dla użytkownika. Kluczem jest tu
    konieczność obsługi apek Androida, inaczej szansy na
    sukces ani na przyszłość nie mają.

  • 268. Data: 2019-05-29 02:46:53
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 02:37, Pszemol pisze:
> [...]
    > Facebook w lewym górnym rogu - wystarczy tam dotknać
    > i wracamy w kontekst z którego wyszliśmy.

    Jeszcze smyrając od prawej do lewej czasem można to zrobić (np. w Safari
    się tak cofa do poprzedniej strony).

> [...]
    > naciśnięcie Home wychodzi z aplikacji i wraca do tego
    > zagnieżdzonego foldera, drugie naciśnięcie wraca do ekranu

    Tak, oczywiście masz rację, większość tego jest na górze, w belce
    nawigacyjnej. Był to oczywiście dość duży skrót myślowy (być może nie do
    końca trafiony). Ogólnie chodziło mi o to, że w iPhone zbędny jest
    przycisk wstecz bo jest to zaimplementowane software'owo i niektóre
    elementy funkcji "Wstecz" hardware'owo.

    Ja Home używam rzadko, przyzwyczaiłem się, że najczęściej 3D Touch
    otwieram menedżer zadań i tam dotykam wolnego miejsca, co z kolei
    przenosi mnie do ekranu powitalnego. W edycji tekstu, 3D Touch jest
    naprawdę niezastąpione. Słyszałem, że stopniowo ubijają tę funkcję w
    nowych iPhone'ach. Trochę szkoda. Mogliby zostawić chociaż 3D Touch dla
    samych pól tekstowych.

    W Androidzie brakuje takich rozwiązań, które zdecydowanie ułatwiają
    obsługę, a są w zamyśle bardzo proste.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 269. Data: 2019-05-29 04:07:41
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 02:46, Filip454 pisze:
    > Jeszcze smyrając od prawej do lewej czasem można to zrobić (np. w Safari
    > się tak cofa do poprzedniej strony).

    Miało być oczywiście: od lewego boku do prawego boku ekranu.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 270. Data: 2019-05-29 08:48:26

    W dniu 2019-05-28 o 22:19, Filip454 pisze:
    > Szkoda klawiatury na odpisywanie ci.

    Nareszcie ;-)