  • Data: 2019-06-01 22:44:40
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Filip454 <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-01 o 22:40, z pisze:
    > W dniu 2019-06-01 o 22:14, Filip454 pisze:
    > Powiedzmy że opiekuje się w temacie księgowości kilkoma dużymi
    > przedsiębiorstwami w regionie. Stać ich na ajfony

    > PS. Ja popełniam błędy a Ty KŁAMIESZ

    Jak cytujesz, to cytuj dokładnie, a nie fałszuj wypowiedzi (że niby ja
    coś napisałem).

    Ty popełniasz błędy, kłamiesz i jeszcze w dodatku wypisujesz bzdury w
    sąsiednich tematach i grupach.

    W którym miejscu ja skłamałem? Przecież ty od początku tylko pomawiasz
    każdego wokół.

    Jedną z zasad, które stosują imbecyle twojego pokroju, kiedy brakuje im
    argumentów, jest właśnie wyzywanie rozmówcy.

    Cytując klasyka: https://www.youtube.com/watch?v=aF0ujrogCf0

    --
    Filip454
    [f...@g...com]