    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Wed, 29 May 2019 01:36:59 +0200
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qcjtds$735$1@dont-email.me>
    <5ced935f$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <qck5c2$tip$1@dont-email.me>
    <5cedb6c6$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <qckd88$h87$1@dont-email.me>
    <5cedbb76$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <qckeat$mfh$1@dont-email.me> <5cedc333$0$523$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:23, LordBluzg(R) pisze:

    > Punktuję:
    > - Nie zrozumiałeś analogii "wsteczny" na grupie o telefonach, gdzie od miliardów
    lat wiadomo, że Apple vs Android to raczej porażka dla iPhone, do którego aż kipi w
    necie, że brak takiego przycisku i kombinujo

    Tylko się nie zesraj. Hau hau.

    Apple vs Android to oczywiście wygrana dla iPhone, zaktualizuj brudasie
    swoje informacje. Zasługujesz na porządny wpierdol od jakichś dresów,
    naprawdę. Może wtedy by cię "przestawili". Żyłeś 10 lat pod kamieniem i
    myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy pantofelku.

    > - Podane linki do aktualizacji na system 10, zlałeś, bo nawet nie zauważyłeś że nie
    dostałeś aktualizacji apek lub ci zniknęły z wyboru w AppStore.

    Co za debil, ja pierdole, z kim ja w ogóle rozmawiam? Z jakimś śmieciem
    z internetu, który nawet nie potrafi się nawet podpisać swoim imieniem
    pod tym co pisze bo wstydzi się swoich bzdur i wymysłów. Jeszcze wciska
    jakieś nieistniejące rzeczy w swoje posty. Stale dostaję aktualizacje
    moich aplikacji.

    > - Wywołany Pszemol zamilkł jak miał się wypowiedzieć, dlaczego płakał jak mu Apple
    zcegłowało telefonik a sam go nie zapytałeś a mogłeś.

    Jako koleś, który używa argumentu, powinien przedstawić jakieś źródło,
    dowody itp., ty pierdolony imbecylu, ale ty nie potrafisz dyskutować.

    Potrafisz tylko wymachiwać swoimi czułkami, robaku. No i pisać pod
    różnymi, wymyślonymi nickami. Robisz to po to, żeby łatwo się było
    wycofać, jeśli popełnisz jakąś gafę.

    > - Zlałeś całkowicie WYBÓR (możliwość wyboru) w apkach czy aktualizacjach co jest
    podstawową sprawą w czymkolwiek (pewnie maż żonę z przydziału, 164, gruba i pyskata)
    i stąd machasz szabelką Zrób jej kiedyś fajną kąpiel, romantyczną, przy świecach w
    wannie z pianką...montażową :] pewnie ci się spodoba :]

    Ja akurat najmniej macham szabelką. Wiesz w ogóle w jakim kontekście
    używa się tego wyrażenia? No po prostu jesteś żywym dnem, nawet mi się
    tego nie chce komentować.

    > - Nabredziłeś w dostępie aplikacji MOBILNYCH do obsługi programów ze stajni MS,
    tych najczęściej używanych w Polsce.

    > - Nakłamałeś, co udowodniłem w linkach i jeszcze mam parę ale pereł przed wieprze
    nie zamierzam rzucać bez konkretnego powodu :]...

    Ja też wiele rzeczy udowodniłem ci w linkach (głównie, że pierdolisz
    głupoty, jak potrzaskany), ale ty to zlałeś bo wiesz, że jesteś zwykłym
    przegrywem.

    > - Nie zrozumiałeś i nie zrozumiesz, że modeli telefonów z Andkiem jest
    GIGAPRZEWAŻAJĄCA ilość w zastosowaniu/cenie w porównaniu do monotematycznego ajfona,
    który stara się byś młotkiem i kowadłem w jednym ale właśnie z tego powodu idzie cały
    czas w dół.

    > - Nie chce misię dalej...
    > -

    Słuchaj, możesz się przegadywać, ale dobrze wiesz, że nie masz racji.
    Jesteś po prostu spierdolony i nie pojmiesz nigdy pewnych rzeczy, o
    których wielokrotnie pisałem, przykro mi i przykro się patrzy na twoje
    gównowywody. Twoje argumenty to gówno, a twoja klawiatura to dupa.

    > Szary Robaku, jeśli już :>

    Polaku Robaku, jeśli już.

    > Rechot, rechot (Buehehe) ROTFL

    I jeszcze chyba żabą jesteś.

    Co za skończony pajac. To są te wasze inteligentne dzieci PRLu? Dajcie
    jeszcze jakieś.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]