    From: Filip454 <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Date: Wed, 29 May 2019 00:56:23 +0200
    <e...@4...com> <qca3to$71d$1@dont-email.me>
    <5ce8f410$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <qcc6s9$mp5$1@dont-email.me>
    <u...@4...net> <qcf1h2$3nr$1@dont-email.me>
    <5ceb0a62$0$535$65785112@news.neostrada.pl> <qcf5ni$qqp$1@dont-email.me>
    <5ceb9cdc$0$522$65785112@news.neostrada.pl> <qcgras$us1$2@dont-email.me>
    <5cebf65d$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchnqd$h8c$2@dont-email.me> <5cec65a2$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <qchsip$6kj$2@dont-email.me> <qcj96h$4f5$1@dont-email.me>
    <5ced2966$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qcjtds$735$1@dont-email.me>
    <5ced935f$0$532$65785112@news.neostrada.pl> <qck5c2$tip$1@dont-email.me>
    <5cedb6c6$0$521$65785112@news.neostrada.pl> <qckd88$h87$1@dont-email.me>
    <5cedbb76$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 00:50, LordBluzg(R) pisze:
    > Nie, szukam specjalnie debili, tropię, podpuszczam i nazywam włącznie z
    > udowodnieniem. Taka misja...i się załapałeś

    Jedyną osobą, która dała się złapać na brak posiadania umiejętności
    czytania ze zrozumieniem, jesteś ty. Nigdzie się nie złapałem, bo jak
    już pisałem, jest różnica między Polakiem i Polakiem. Oczywiście samego
    siebie bym nie ważył się obrazić, chyba do reszty skretyniałeś.

    Jedyną twoją misją jest aktualnie zaistnienie jak gwiazdeczka na grupach
    bo brakuje ci elementarnej wiedzy więc musisz zabłysnąć chamstwem i
    prowokowaniem innych użytkowników. Jesteś chwastem tej grupy
    (podejrzewam, że nie tylko dla mnie).

    > Drogi kretynie, to ty porównujesz rodaków do zwierząt strasząc Animal Planet a w
    przypadku przedstawienia tobie faktów, wijesz się jak pizda w occie. To jednak jakaś
    oznaka że pełnym debilem nie jesteś bo nie kłócisz się z faktami, co najwyżej, to je
    pomijasz ale jeszcze bredzisz. Jest jednak nadzieja, że jak stoisz na dnie, na
    ostatnim szczeblu drabiny i pukasz w dno od spodu, to ktoś ci ten właz kiedyś otworzy

    Dla ciebie bredzę bo jesteś zwyczajną kurwą, która nie potrafi czytać,
    jest ekstremalnie głupia i wymyśla nieistniejące problemy, usiłując użyć
    ich jako argumentów w dyskusji, o ile ten twój jęk można nazwać próbą
    dyskusji.

    Nara robaku.

    --
    Filip454