  • 61. Data: 2013-05-21 09:15:18
    Temat: Re: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Bez wifi to jeszcze masz bluetooth.

    Czytaj ze zrozumieniem ... brak możliwości podpięcia czegokolwiek do kompa
    poza flashem .. tak więc twoja rada jest do dupy bo nie zadziała ...

  • 62. Data: 2013-06-09 21:40:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > No więc czy twój system operacyjny pozwala na komunikację z PC via USB
    > w trybie pamięci masowej, aby można było dostać się do zawartości karty
    > pamięci, bo o tym była mowa? Nie. I taki czy inny system nie ma tu nic do
    > rzeczy.

    Co do tego "o czym była mowa" to warto zacytować co napisał Chris
    i co ja mu odpisałem:

    >To samo zrobiłbyś nie wyjmując karty - telefon zgłasza się komputerowi ze
    >swoją pamięcią pełną zdjęć tak samo jak USB Flash drive lub digital camera.

    A więc podtrzymuję: iPhone4 czy iPhone5, bez różnicy, obsługuje funkcję
    transportu fotek z telefonu na komputer BEZ konieczności posiadania iTunes.

    > Twoja sprawa, do czego załatwiasz swoje naturalne potrzeby.

    Po co te kiblowe tematy? Cierpisz na jakąś koprofagię czy inne zboczenia?

    > To odpowiadaj Chrisowi. Wątkowanie potrafisz chyba ogarnąć?

    Moja odpowiedź była do Chrisa. Ty ją zakwestionowałeś i się czepiasz...

    > Obawiam się, że dość oszczędnie gospodarujesz prawdą.

    Obawiam się, że nie masz pojęcia o iPhone... a ja go używam na codzień.

  • 63. Data: 2013-06-09 21:43:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A nie o szerzej pojetych plikach ?
    >
    > P.S. Filmy z kamery sie da, czy to nie zdjecia, wiec nie ?

    Filmy, zdjęcia - to są rzeczy dostępne przez USB bez iTunes.
    Telefon iPhone widoczny jest w MS Windows tak samo jak
    jakaś typowa "digital camera".

    > I to jest wlasnie "nie wprost".

    > Cholernie wygodne, nieprawdaz ? :-P

    Trudno mi ocenić bo nie przesyłam plików innych niż fotki...

    A może nic innego user nie chce?

  • 64. Data: 2013-06-10 11:45:15
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Do Chrisa. Ty się wtrącasz do dyskusji i się potem boczysz że coś Ci nie
    > pasi.

    ?? ale o co chodzi ??

  • 65. Data: 2013-06-10 18:50:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > ?? ale o co chodzi ??

    Odpisałem JoteRowi że moja "mowa" której nie zrozumiał była do Chrisa, do
    Ciebie :-))

  • 66. Data: 2013-06-11 11:04:34
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Odpisałem JoteRowi że moja "mowa" której nie zrozumiał była do Chrisa, do
    > Ciebie :-))

    Ok to ja kończę wątek bo się pogubiłem :)

  • 67. Data: 2013-06-11 23:51:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Ok to ja kończę wątek bo się pogubiłem :)

    Ja już też nie pamiętam o co chodziło ale JoteR pierwszy się pogubił :-)