  • 1. Data: 2013-05-08 10:48:14
    Temat: Galaxy S4 - sporo przypadlosci jak na dziendobry
    Od: atm <...@v...pl>

    Wypunktowanie z komentarzy:
    http://antyweb.pl/testujemy-samsung-galaxy-s4-co-chc
    ecie-wiedziec/

    wszystkie problemy sgs4 czyli

    1. czerwona poświata na czarnym tle - nie ma czystej czerni (znika po
    aktualizacji, macie egzemplarz z tym problemem)? Nawet po aktualizacji
    przed tym jak kolor czarny przejdzie w ciemnoniebieski pojawia sie
    fioletowa poswiata, w ustawieniach systemowych to dobrze widac, sa
    zmiany kolorow. Moga to byc subpiksele ktore nie wygasają - ten blad nie
    zostal naprawiony

    2. Macie wersję ze snapdragonem. Podobno niektóre modele się
    przegrzewają do 40st. Wasz tez?;)
    3. Problemy z trzymaniem baterii. Na czuwaniu przez noc żżera nawet
    80%baterii - możecie to potwierdzić?

    Ogólnie to s4 ledwo wyszedł a same problemy ma. Uszkodzony wyświetlacz,
    przegrzewające się modele ze snapdragonem (w exynosach podobno nie) oraz
    problemy z baterią która wysiada na nicnierobieniu

    To co jest dla mnie OGROMNĄ WADĄ to brak mozliwosci instalowania
    programow na karcie SD (mam kartę 64GB) w moim modelu 16GB (nie
    kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta
    jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

  • 2. Data: 2013-05-08 11:14:08
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-05-2013 10:48, atm pisze:
> [...]
    > kupowalem w PL) z 16 zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta
    > jest zbednym dodatkowym kosztem... wystarczy połowa..32GB...

    chyba chce skonczyc jak dreamliner ;]
    a nie mozna zainstalowanej aplikacji przeniesc pozniej na karte sd?

  • 3. Data: 2013-05-08 11:45:08
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    K nabazgrał(a):

    Masz S4 ?

    > chyba chce skonczyc jak dreamliner ;]
    > a nie mozna zainstalowanej aplikacji przeniesc pozniej na karte sd?

    Nie można tego już w S3

  • 4. Data: 2013-05-08 11:55:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-05-08 11:45, Chris wrote:
    > K nabazgrał(a):

    > Masz S4 ?

    > Nie można tego już w S3

    Czyli jesli jestes fanem np Dungeon Hunterow czy czegos tego typu gdzie
    gierka wazy chyba ok 1GB to calosc laduje we wbudowanej pamieci?
    Czy to samo dotyczny nawigacji i map z nimi zwiazanymi?

  • 5. Data: 2013-05-08 12:17:28
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Czyli jesli jestes fanem np Dungeon Hunterow czy czegos tego typu gdzie
    > gierka wazy chyba ok 1GB to calosc laduje we wbudowanej pamieci?
    > Czy to samo dotyczny nawigacji i map z nimi zwiazanymi?

    Tak .. na karcie SD 32GB mam tylko fotki :)

  • 6. Data: 2013-05-08 12:27:57
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

> [...]
    > zostalo dla mnie tylko 9.15GB wiec tak duza karta jest zbednym dodatkowym

    Nie martw się
    wanam lite rom już zrobł zrzutę i ma S4kę i już ją ma,
    niebawem będzie poprawiona wersją roma, sam korzystam z tego roma w wersji
    6.5 na SIII i znacznie lepiej
    się sprawuje niż oryginalny, tak więc polecam śledzić kolege z maroka

    http://wanamlite.com/category/devices/galaxy-s4/

  • 7. Data: 2013-05-08 12:30:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > http://antyweb.pl/testujemy-samsung-galaxy-s4-co-chc
    ecie-wiedziec/

    > wszystkie problemy sgs4 czyli

    Na dzien dobry dwa takie i można po wodzie chodzić.

  • 8. Data: 2013-05-08 12:47:26
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-05-08 11:45, Chris pisze:
    > K nabazgrał(a):

    > Nie można tego już w S3

    To chyba w ogóle trend w nowym Androidzie, tak jak utrudnianie
    odtwarzania flasha na www - zupełnie bez sensu według mnie...

    --
    Pozdrowionka :)

  • 9. Data: 2013-05-08 12:54:55
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    kosmos nabazgrał(a):

    > To chyba w ogóle trend w nowym Androidzie, tak jak utrudnianie

    W kolegi LG L9 w nowej aktualizacji jest dodana właśnie opcja instalacji na
    karcie SD ale samsung nie wiadomo czemu odchodzi od tego, w starej wersji
    softu na S3 o ile się nie mylę można było instalować na SD.

    > odtwarzania flasha na www - zupełnie bez sensu według mnie...

    Z tego powodu też przeklinam ale da się obejść na szczęście.

  • 10. Data: 2013-05-08 13:32:29
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>