  • 11. Data: 2006-02-01 15:47:32
    Temat: Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik d...@w...sobie.to napisał:

    > Po co kombinowac, starczy inny klient. Mam Mirande, moge jednoczesnie
    > siedziec w kilku roznych sieciach i z zadnej smiecie mi nie wyskakuja.
    >
    > Co tu jest do kombinowania?

    To że używasz sieci gg niezgodnie z regulaminem.
    --
    Olek

  • 12. Data: 2006-02-01 17:46:24
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...invalid>

    > To że używasz sieci gg niezgodnie z regulaminem.

    A ciekawi mnie jedna rzecz. Te ,,infoboty'' co można autoryzować to mam
    rozumieć orginalne klienty gg?

  • 13. Data: 2006-02-02 19:09:20
    Od: tm <m...@i...pl>

    On Mon, 30 Jan 2006 13:18:42 +0100, futszaK wrote:

    > tylko że ja nie mam nic przeciwko mamonie dla twórców, ktoś stworzył
    > komunikator, utrzymuje te serverownie, dba o to, usuwa awarie to
    > należą mu się za to pieniądze jak psu buda

    Racja, tylko że ostatnio GG "pada" codziennie - chyba za rzadko klikamy
    w reklamy ;) Musimy klikać częściej - może wtedy dokupią nowy serwer lub
    kolejne łącze. Czytałem jakieś plotki, że przygotowują coś dla biznesu -
    przy tej awaryjności ciężko będzie pomysł zrealizować.

    > Druga sprawa to fakt ze ten oryginalny klient obciążą system w sposób
    > znacznie większy niż wydaje się do jego prawidłowego funkcjonowania,
    > nie jest wykluczone że to niby za darmo wiąże się z korzystaniem z
    > mocy obliczeniowej MOJEGO komputera do nie moich potrzeb o czym ja nie
    > jestem informowany.

    Ten oryginalny klient jest tak prymitywny, że brak słów. Naprawdę -
    trudno się dziwić, że dużo ludzi używa alternatyw.

    Właściwie nie za bardzo wiadomo, po co wyszły wersje 6 i 7, bo niczego
    znaczącego nie wniosły do programu. Chyba, że kogoś rajcują animowane
    emoticony ;)

    --
    Tom

  • 14. Data: 2006-02-02 21:44:55
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia czwartek, 2 lutego 2006 20:09, tm napisał(a):

> [...]
    > kolejne łącze. Czytałem jakieś plotki, że przygotowują coś dla biznesu -
    > przy tej awaryjności ciężko będzie pomysł zrealizować.

    Byłem ostatnio w pewnej firmie i wszelakie tajemnice handlowe, tajne cenniki
    i cała reszta sobie szły przez zwykłe gg, na listach kontaktów na
    komputerach kontrahenci z innych sporych firm... Komu tam biznesowe
    aplikacje potrzebne, zwykłe gg jest, poklikać można, bezpieczeństwo i tak
    nikogo nie obchodzi :/

> [...]
    >
    > Właściwie nie za bardzo wiadomo, po co wyszły wersje 6 i 7, bo niczego
    > znaczącego nie wniosły do programu. Chyba, że kogoś rajcują animowane

    Rajcują zasadniczą większość użytkowników, tu akurat ten program idealnie
    trafił.

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email: vegeta () tuxpowered net |

  • 15. Data: 2006-02-02 23:25:41
    Od: d...@w...sobie.to

    Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net> wrote:
> [...]

    > komputerach kontrahenci z innych sporych firm... Komu tam biznesowe
    > aplikacje potrzebne, zwykłe gg jest, poklikać można, bezpieczeństwo i tak

    Heh, no widzisz, mnie np. obchodzi. Dlatego mam Mirande, bo szyfruje.
    Za to regulamin GG malo mnie w tym wypadku obchodzi.

    Kolega zas kiedys u siebie postawil irca dla pracownikow.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    17. Hang up pictures of chickens all over the room. If your roommate

  • 16. Data: 2006-02-03 07:21:47
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia piątek, 3 lutego 2006 00:25, d...@w...sobie.to napisał(a):

    > Heh, no widzisz, mnie np. obchodzi. Dlatego mam Mirande, bo szyfruje.
    > Za to regulamin GG malo mnie w tym wypadku obchodzi.

    Mnie też, dlatego używam Jabbera i transportów do innych sieci, ale
    przeciętny użytkownik Internetu nie ma o tym pojecia.

  • 17. Data: 2006-02-04 03:31:16
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    tm <m...@i...pl> wrote:

    > Ten oryginalny klient jest tak prymitywny, że brak słów. Naprawdę -
    > trudno się dziwić, że dużo ludzi używa alternatyw.

    Twórca GG, Łukasz Foltyn poza stworzeniem onegdaj klona Norton Commandera
    niczego mega odkrywczego i znanego mi nie dokonał. Pamiętam sytuację, gdy
    chciałem w zamierzchłych czasach kupić na firmę 4 licencjce Foltyn
    Commander-a prosząc o fakturę. Otrzymałem wtedy odpowiedź, że faktura jest
    niemożliwa, bo Łukasz nie ma w ogóle jeszcze żadnej firmy (czy coś w tym
    guście) i jedyne co może wystawić to rachunek. Niestety, mimo upływu lat mam
    wrażenie, że niewiele się w tej prowizorce firmowej zmieniło. Pojawiła się
    spółka z o.o. ale jej działanie pozostało w gruncie rzeczy takie samo.

    > Właściwie nie za bardzo wiadomo, po co wyszły wersje 6 i 7, bo niczego
    > znaczącego nie wniosły do programu. Chyba, że kogoś rajcują animowane
    > emoticony ;)

    Marketoidy rodem z jogurtów podsuneły stosowne pomysły, co by nie było, że
    nic nie robią.
    AD.NET dołożył swoje.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 18. Data: 2006-02-04 05:17:56
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Tomasz Śląski <t...@s...pl>!

    > Twórca GG, Łukasz Foltyn poza stworzeniem onegdaj klona Norton Commandera
    > niczego mega odkrywczego i znanego mi nie dokonał.

    mks_dos

    --
    Adam Wysocki :: www.gophi.rotfl.pl :: GG: 1234 :: Fidonet: 2:480/138
    ciezko wsunac pinezke pod kogos juz siedzacego (C) megan @ afhmm 2k3

  • 19. Data: 2006-02-04 07:41:54
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > mks_dos
    A to raczej Marek Sell

    Maciej

  • 20. Data: 2006-02-04 09:29:43
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    "Maciej Przyboś" <m...@i...com> wrote:
    > A to raczej Marek Sell

    Jesli mnie pamiec nie myli, to Lukasz Foltyn pracowal u Marka Sella.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *