-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH
!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Date: Wed, 17 Nov 2010 00:32:52 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.misc.samochody
Subject: Re: [GWK] opona zimowa - problem
References: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4ce314a0$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.157.223
X-Trace: 1289950368 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.25.157.223:26573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.krakow:458856 pl.misc.samochody:2326216
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-16 11:26, Grzegorz Brycki pisze:
> Witam,
>
> Sytuacja:
> Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
> 175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
>
> Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
> wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
> znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
> ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
> lepiej kupić dętkę...
Tak właśnie jest.
Solidne ładanie boku opony ponoć wymaga sporej łaty.
U mnie jak wulkanizator naprawiał szutrówki, opona była naprawiana na
gorąco w jakimś ich piecu (cokolwiek miał na myśli). Łata jest
wyczuwalna jako zgrubienie na oponie i zapewne swoje waży.
Naprawiałem tak dwie opony przebite z boku i nie miałem z nimi problemów
wynikających z takiej naprawy.
A były to opony szutrowe w których ten bok opony niejednokrotnie
bezpośrednio stykał się z nawierzchnią (zresztą w ten sposób się
przebiły) i mimo to łaty wytrzymały.
Tyle że w szutrówkach wyważenie opon nie jest tak istotne.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.10 07:35 belgrano
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-03 Pruszków => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-03-03 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-03 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-03 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-03-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-03-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-03 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-03-03 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa