-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH
!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Date: Wed, 17 Nov 2010 00:32:52 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.misc.samochody
Subject: Re: [GWK] opona zimowa - problem
References: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <4ce314a0$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.157.223
X-Trace: 1289950368 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.25.157.223:26573
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.krakow:458856 pl.misc.samochody:2326216
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-16 11:26, Grzegorz Brycki pisze:
> Witam,
>
> Sytuacja:
> Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
> 175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
>
> Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
> wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
> znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
> ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
> lepiej kupić dętkę...
Tak właśnie jest.
Solidne ładanie boku opony ponoć wymaga sporej łaty.
U mnie jak wulkanizator naprawiał szutrówki, opona była naprawiana na
gorąco w jakimś ich piecu (cokolwiek miał na myśli). Łata jest
wyczuwalna jako zgrubienie na oponie i zapewne swoje waży.
Naprawiałem tak dwie opony przebite z boku i nie miałem z nimi problemów
wynikających z takiej naprawy.
A były to opony szutrowe w których ten bok opony niejednokrotnie
bezpośrednio stykał się z nawierzchnią (zresztą w ten sposób się
przebiły) i mimo to łaty wytrzymały.
Tyle że w szutrówkach wyważenie opon nie jest tak istotne.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.11.10 07:35 belgrano
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=