eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[GWK] opona zimowa - problemRe: [GWK] opona zimowa - problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISMATCH
    !nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Date: Wed, 17 Nov 2010 00:32:52 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.misc.samochody
    Subject: Re: [GWK] opona zimowa - problem
    References: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4ce314a0$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.157.223
    X-Trace: 1289950368 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.25.157.223:26573
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.krakow:458856 pl.misc.samochody:2326216
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-16 11:26, Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Sytuacja:
    > Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
    > 175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
    >
    > Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
    > wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
    > znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
    > ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
    > lepiej kupić dętkę...

    Tak właśnie jest.
    Solidne ładanie boku opony ponoć wymaga sporej łaty.

    U mnie jak wulkanizator naprawiał szutrówki, opona była naprawiana na
    gorąco w jakimś ich piecu (cokolwiek miał na myśli). Łata jest
    wyczuwalna jako zgrubienie na oponie i zapewne swoje waży.

    Naprawiałem tak dwie opony przebite z boku i nie miałem z nimi problemów
    wynikających z takiej naprawy.
    A były to opony szutrowe w których ten bok opony niejednokrotnie
    bezpośrednio stykał się z nawierzchnią (zresztą w ten sposób się
    przebiły) i mimo to łaty wytrzymały.

    Tyle że w szutrówkach wyważenie opon nie jest tak istotne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: