eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi › Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    From: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS vel. Energis vel. Internet Partners - jakość usług i obsługi
    Date: Tue, 14 Nov 2006 20:53:53 +0100
    Sender: k...@i...admin

    zasiu napisał(a):

    > Co rozumiesz przez "dobrze zrobiony QoS"? Znajomy admin osiedlowki QoS-em
    > nazywa odpowiednia polityke shapingu;]

    przy wysceniu lacza na 100% (taka prawda ze majac w sieci 10 ssaczy i
    155mbit ci wysyca) wszyskie uslugi chodza plynnie - www, voip, icmp,
    gry, etc.
    Kiedys mialem zrobione tak, ze P2P bylo za dnia dławione do 10mbit,
    tylko wtedy mi się łącze nudziło (a płacę żeby się wysycało :P)...
    Pobawiłem się troche QoS'em i teraz nawet przy łączu zabitym pod korek
    (99,5% - tak mam ustawioną kolejkę) nie mam problemów ze komuś się VoIP
    tnie, że w grach są tagi, że nie można na ssh popracować...