eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS - przegięcie w kwestii voip › Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: GTS - przegięcie w kwestii voip
    Date: Wed, 09 Jun 2010 18:39:13 +0200
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 25
    Message-ID: <huog3h$vuq$1@polsl.pl>
    References: <hul6uu$a99$1@inews.gazeta.pl> <hul78o$18nt$1@news2.ipartners.pl>
    <huldp1$bbn$1@news.onet.pl> <hum1om$1mdl$1@news2.ipartners.pl>
    <humeo3$5om$1@inews.gazeta.pl> <hunlgd$l6n$1@polsl.pl>
    <s...@u...aramin.one.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-195-66-73-3.leon.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1276101554 32730 195.66.73.3 (9 Jun 2010 16:39:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2010 16:39:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <s...@u...aramin.one.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:92931
    [ ukryj nagłówki ]

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
    > Dnia 09.06.2010 Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> napisał/a:
    >>> Pamiętam jak około 2006 roku odchodziłem do GTS i byłem w ich biurze w
    >>> Poznaniu. Na ścianie ze dwie tablice z rozrysowanymi planami sieci
    >>> Multimo i właściwie odchodziłem bo primo zmienił się handlowiec secundo
    >>> nowy handlowiec miał w gałkach ocznych napis Multimo i nie ważne, że
    >>> gada z klientem na kilka k PLN.
    >>> Było widać parcie i wielkie podekscytowanie tematem. W rozmowie
    >>> wyczułem, że taka polityka firmy.
    >> wiesz co, nie da się ukryć że na sprzedaży hurtowych megabitów interes
    >> jest żaden, koszty spore a ryzyko odejścia klienta z
    >> kika/kilkanaście/dziesiąt kpln dość wysokie i bolesne jeżeli nastąpi.
    > jezeli "interes zaden" to dlaczego "ryzyko odejscia bolesne"?

    a wiesz co jest istotne dla handlowca ? obroty jakie wykręca.
    Często marża jest nieistotna i nawet nie jest jej świadom. A jak taki
    klient na kilkanaście/kilkadziesiąt kpln odpadnie, to boli - a
    dokładniej boli najbardziej handlowca.

    Chociaż - może dla wielkich operatorów przewalających dziesiątki
    gigabitów to jednak jest dobry interes ? W końcu takiego dodatkowego
    +0.5Gbit/s nawet nie zauważą... do tego sprzedadzą te same pasmo 2x, raz
    ssaczą, drugi popychaczom ;)

    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: