eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipGTS › Re: GTS
  • Data: 2006-04-18 22:39:20
    Temat: Re: GTS
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości od Andrzej napisano:
    > Swoją drogą - jeżeli się już klienta przyzwyczaiło do pewnego
    > standardu obsługi, to zmiana wpływa potem bardzo niekorzystnie na
    > wizerunek firmy.

    Zgadza się, i dlatego sam pilnuję procedury, że klientów biznesowych:
    1. należy standardowo przynajmniej 3 razy poinformować via e-mail o
    planowanych pracach mogących negatywnie wpłynąć na ich ciągłość łączności ze
    światem
    2. w razie jakiegoś fuck-upu należy natychmiast obdzwonić wszystkich i
    wyjaśnić przyczyny przerwy tudzież przeprosić za chociażby kilkuminutowy
    dyskomfort, zanim klienci zdążą zadzwonić do nas.


    --
    TOM
    AS33868 MAN
    ChiWriter byl bardzo fajnym edytorem tekstu - jak sie na nim prace pisalo,
    to zadne animowane psy dupami nie szczekaly.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: