    From: doktorski <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GTR 1400 - pytanie
    Date: Wed, 23 May 2012 04:50:23 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 23 maja 2012 13:06:55 UTC+2 użytkownik maciek&amp;dorotka napisał:
    > witam po długiej nieobecności.
    > Przymierzam się do zakupu GTR 1400 model 97.
    Jestes pewien?

    > W związku z tym mam
    > pytanie do posiadaczy tego motocykla:
    > - wiem, że płyta mocującą kufer centralny miała wadę i pękała. W tym
    > egzemplarzu też zdarzyło się coś takiego. W tej chwili ma nową płytę
    > wymienioną na gwarancji. Czy te nowe płyty wymieniane przez serwis
    > były pozbawione tej wady? (wygląda identycznie jak stara)
    A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus? Podobny problem mialem w FJR -
    fabryczna plyta pekla ale zostala wymieniona w ramach recalla. Tyle tylko, ze Yamaha
    poza nowa, przekonstruowana plyta dawala tez specjalny zestaw wzmacniajacy plyte
    (OIDP byla to blacha stalowa + jakies pierdolki). Summa summarum i tak zalozylem
    Givi.

    > - słyszałem, że ten model miał problem z tarczami - podobno dość
    > często się gięły. Czy ta usterka dotyczy wszystkich egzemplarzy GTR
    > czy tylko niektórych (np. z jakiegoś konkretnego rynku, np. z USA)
    > z góry dzięki za odpowiedź.
    Jesli hamulce sa takie same jak w ZZR1400 to tak, jest problem. Nic mi nie wiadomo
    zeby problem byl usuniety na poziomie fabryki. Tarcze sa po prostu za cienkie. Na
    szczescie naprawienie tego problemu kosztuje 7-8 stowek.

    pzdr, dr
    14/525/400