  • Data: 2012-05-24 10:34:37
    Temat: Re: GTR 1400 - pytanie
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Maj, 13:50, doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Jestes pewien?

    No nie, ale nie widzę alternatywy. Na bmkę mnie nie stać, a FJR (z
    całym szacunkiem) jest mocno z tyłu jeśli chodzi o wyposażenie,
    silnik, zawieszenie i hamulce. Hądy nie rozpatruję bo mi się nie
    podoba strasznie.

    > A nie mozesz podmienic plyty na jakies Givi czycus?

    moto ma fabryczny zestaw kufrów. Podejrzewam, że płyta Givi nie będzie
    kompatybilna.

    > Jesli hamulce sa takie same jak w ZZR1400 to tak, jest problem. Nic mi nie wiadomo
    zeby problem byl usuniety na poziomie fabryki. Tarcze sa po prostu za cienkie. Na
    szczescie naprawienie tego problemu kosztuje 7-8 stowek.

    pls, napisz coś więcej. Wg. szybkiego rozeznania tarcze lucasa to
    wydatek ok. 1800pln.
    pozdrawiam,
    mack