  • 11. Data: 2011-06-10 12:02:14
    Temat: Re: GSX 600F - nie wkręca się na obroty
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 10 Cze, 13:54, d0m1n1k_ <dbratko@_NOSPAM_wp.pl> wrote:
    > Bartek Kacprzaknapisal

    > Nie strasz mnie =/
    > Motor jest z 2001 roku, więc mam nadzieje, że nie szykuje się SWAP motoru
    > =|
    Raczej nie, Twoj gsxf jest o dekade mlodszy od mojego :)
    Ale problem jest podobny do tego z ktorym sie borykalem.
    U mnie po dodaniu gazu po prostu zalewal swiece nadmiarem benzyny.
    Efekt byl taki, ze moto potrafilo sie zatrzymac na srodku ulicy. :)
    IMHO problemem sa u Ciebie gazniki i ich regulacja.

    > Modle się, żeby to były świece lub filtry.
    > I czas najwyższy jeździć na Pb98+ a poczciwą 95oktanową bezołowiówkę sobie
    > już darować.
    Eeetam u mnie po zalaniu 95 i 98 nie bylo roznicy :)

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 12. Data: 2011-06-10 12:03:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 13:54, d0m1n1k_ pisze:

    > Modle się, żeby to były świece lub filtry.

    tnij cycaty, a motór nie stoi aby pod chmurka albo nie jest narazony na
    wilgoc ?
    Pala wszystkie gary ?

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-06-10 12:13:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > tnij cycaty, a motór nie stoi aby pod chmurka albo nie jest narazony na
    > wilgoc ?
    > Pala wszystkie gary ?

    To chyba tylko susuki. Moje KHI stalo caly rok na dworze, w deszczu, w
    sloncu +30 i w mrozie -20, zawsze pali na wszystkie gary pol sekundy po
    nacisnieciu przycisku rozrusznika.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-06-10 12:21:59
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 14:13, AZ pisze:

    > To chyba tylko susuki. Moje KHI stalo caly rok na dworze, w deszczu, w
    > sloncu +30 i w mrozie -20, zawsze pali na wszystkie gary pol sekundy po
    > nacisnieciu przycisku rozrusznika.

    Przykro mi ze nie masz mozliwosci garazowania swojej kawasaki.
    Kawasaka co jest do sprzedania sie zepsula w niedziele, ale nie bylem
    zaskoczony (bo to kawasaka) i udalo sie ja odpalic na druty zeby mogla
    wrocic do garazu w ktorym stoi caly rok.
    A obecna wlascicielka juz sie nie moze doczekac hondy :-)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania, z nowym akumulatorem
    RD07 - dożywocie.

  • 15. Data: 2011-06-10 12:26:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-10, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > wrocic do garazu w ktorym stoi caly rok.
    > A obecna wlascicielka juz sie nie moze doczekac hondy :-)

    Moja Kawasaka juz jest garazowana, ale roznicy jej to wiekszej nie robi
    bo to nie jest sprzet z cukru jak hondy czy inne susuki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2011-06-10 12:31:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-10 14:26, AZ pisze:

    > Moja Kawasaka juz jest garazowana,

    A wiec gratuluje garazu!

    > ale roznicy jej to wiekszej nie robi

    Tez uwazam ze kawasace nic nie pomoze, nawet garazowanie.

    pozdr
    newrom na krucjacie
    PS. ej, zaloz wontek 'kawakaski sa najlepsze' to wpadne flejmowac, ale
    tego wontka oszczedzmy, co ?
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 17. Data: 2011-06-10 13:20:26
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Jasio pisze:
    > Arni <a...@n...spam.pl> napisała rzekomo news:issumo$jnp$1@inews.gazeta.pl
    >
    > Ale na ssaniu chodzi na wyższych obrotach. Poszedłem tym tropem.

    no i to jest normalne, ile by garów nie paliło to na ssaniu zawsze
    bedzie szybciej sie krecic. Czasem tylko ssanie pozwala utrzymac silnik
    na wolnych jak brakuje np 2 cylindrów

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"