  • Data: 2009-10-29 12:19:45
    Temat: Re: GSR - jak zmienić ustawienia zegarka ?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andy77 wrote:
    > Ktoś wie na szybko ? zawieruszyłem gdzieś manuala, a wszelkie próby
    > (mimo że są tylko 2 przyciski) zawiodły... hehe ;)

    U mnie jest tak, że przy pokazującej się godzinie wciskam na raz ADJ+SEL i trzymam aż
    zacznie migać.
    ADJ - zmienia, SEL wybiera czy godzinę czy minutę. SEL z pozycji minuty zatwierdza
    (nie wraca do
    godziny). Może masz tak samo, chyba że GSR znaczy co innego niż Suzuki GSR 600.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL