  • Data: 2009-10-20 13:09:35
    Temat: Re: GSM via HTC
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 14:35:17 +0200, ALEX Przekliniak napisał(a):

    > A mógłbyś napisać to po ludzku? Widxę że porwałem się z motyką na słońce :-/

    Bosz.. a to można jeszcze bardziej łopatologicznie? W każdym Windows masz
    menu start, zarówno stacjonarnym jak i mobilnym:
    http://www.winmobiletech.com/kuvat/StartMenuPrograms
    .bmp.png
    jak widzisz, jest tam pozycja SETTINGS, to jest odpowiednik Panelu
    Kontrolnego z peceta.
    w panelu masz pozycję Today:
    http://www.beauvais1.com/wp-content/uploads/settings
    _personal_phone.png
    gdzie na zakładce items masz to co jest wyświetlane na ekranie:
    http://www.winmobiletech.com/072006MAPIHack/DisableM
    essagingTodayPlugin.bmp.png
    odptaszkuj Orange i zaptaszkuj touchflo.

    A w ogóle to powinieneś zacząć od tego:
    http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=7289
    jest lekko nieaktualne, ale mimo wszystko

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel