  • 31. Data: 2009-05-31 08:53:00
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gvtej5$dru$1@inews.gazeta.pl

    > To ja chyba w jakiejś innej Łodzi mieszkam. U mnie Play via Play chodzi
    > zupełnie dobrze. W przeciwieństwie do via Plus bo to jakieś
    nieporozumienie
    > jest.

    Rozumiem Alex, że korzystasz z infrastruktury 2G PLAY'a?

  • 32. Data: 2009-05-31 09:21:42
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

    > Rozumiem Alex, że korzystasz z infrastruktury 2G PLAY'a?

    Owszem korzystam z *2,xG* Playa. I korzystałem z 2G Plusa.
    Korzystałem/korzystam ze wszystkich MNO ale tylko Plus zdołał mnie do siebie
    aż tak zrazić, że rzuciłem SIMa Play gdzieś w kąt. Znaczy używałem i Plusa i
    Playa via Plus, i była to jedna wielka tragedia :-( No ale na szczęście Play
    zaczął stawiać swoje BTSy i odkurzyłem stary SIM Playowy i nie jest to może
    ideał, ale jestem zadowolony. No a Fresh daje warunki, przy których
    konkurencja budzi jedynie pusty śmiech.
    BTW Nie wiem gdzie bywasz, ale ja to na 99,99% czasu Widzew-Wschód

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 33. Data: 2009-05-31 09:27:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gvti81$s1r$1@inews.gazeta.pl

    > BTW Nie wiem gdzie bywasz, ale ja to na 99,99% czasu Widzew-Wschód

    Inne miasto :) ale jak z około 3 tygodnie temu zahaczyłem o Łódź to nie
    ukrywam, że byłem bardzo zadowolony z działania PLAY'a.

  • 34. Data: 2009-05-31 09:45:44
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

    > Dobrze prawisz Alex!

    Skromność nie pozwala mi zaprzeczyć. A skromność to jedna z moich
    niezliczonych wprost zalet.

    > A czy w tym przypadku nie jest tak, że punkt widzenia zależy od punktu
    > siedzenia?

    Nie da się ukryć. Tylko że ja jestem użyszkodnik i ich problemy techniczne
    walą mnie centralnie. Dla mnie sieć ma działać, no drobne błędy mogę
    wybaczyć, a jak to zrobią to nie mój problem -> płacę i wymagam.

    > W jednych lokalizacjach Plus będzie działał elegancko w drugich
    > kiepsko. To samo z erą oraz Orange.

    A tu się zupełnie nie zgodzę:
    - Orange od *zawsze* działa bezbłędnie. To jedyna sieć do której technicznie
    nie mogę się przyczepić. Absolutnie, w tej materii, nr1
    - Era miała swój "okres błędów i wypaczeń" ale jest całkiem znośnie
    - Play też miewa problemy, ale całkiem znośnie
    - Plus to totalne dno. Od zawsze -> był, jest i będzie najgorszą siecią.

    > W lokalizacji, w której obecnie przebywam miło by było jak by roaming
    > wewnętrzny leciał po erze, no ale chcieć i móc to dwie różne bajki :)

    Też bym tak chciał ale wybrali Plusa :-(

    > Z ciekawości przełączyłem się na roaming Plusa. Podziękowałem po
    > około 30 sekundach. DRAMAT! No ale czemu się dziwić kiedy Polkomtel
    > kompletnie położył lagę na inwestycjach zapewne wychodząc z
    > założenia, że marketingowy slogan informujący o tym, że są największą
    > siecią w PL (?) wystarczy aby było pięknie.

    No to wiesz jakim nieszczęściem jest korzystanie z Plusa :-(

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 35. Data: 2009-05-31 10:19:14
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gvtjl8$47q$1@inews.gazeta.pl

    > Skromność nie pozwala mi zaprzeczyć. A skromność to jedna z moich
    > niezliczonych wprost zalet.

    I to jest w tobie godne pochwały, bo jesteś tym typem człowieka, który ze
    swoją skromnością się nie obnosi, jest skromny i swoje zalety zachowuje dla
    siebie, nie emanuje nimi :)

    > A tu się zupełnie nie zgodzę:
    > - Orange od *zawsze* działa bezbłędnie. To jedyna sieć do której
    technicznie
    > nie mogę się przyczepić. Absolutnie, w tej materii, nr1

    Ale to znowu rozbija się o lokalizacje...

    > - Era miała swój "okres błędów i wypaczeń" ale jest całkiem znośnie

    Ale do idealu trochę brakuje.

    > - Play też miewa problemy, ale całkiem znośnie

    Błędy dzieciństwa - wybaczamy i obserwujemy dalsze działania.

    > - Plus to totalne dno. Od zawsze -> był, jest i będzie najgorszą siecią.

    Odnośnie tej sieci odnoszę wrażenie, że z roku na rok jest tam coraz
    gorzej - podejście do klienta, jakość sieci i jej rozbudowa - totalna równia
    pochyła.

    > Też bym tak chciał ale wybrali Plusa :-(

    > No to wiesz jakim nieszczęściem jest korzystanie z Plusa :-(

    Przeniosłem się od nich po kilku dobrych latach do PLAY - nie żałuję.
    Przynajmniej kasy w portfelu zostaje więcej.

  • 36. Data: 2009-05-31 11:39:46
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > BTW Nie wiem gdzie bywasz, ale ja to na 99,99% czasu Widzew-Wschód

    Połączenia z Warszawskiej na Smulsko ewent. w inne rejony. No i nie
    nagminnie.
    Mam nadzieję, że to efekt gorączkowych prac przed wprowadzeniem neta na 2G
    po
    własnej sieci :-)

  • 37. Data: 2009-05-31 11:52:24
    Od: "r." <n...@n...com>

    tl pisze:
    > Użytkownik "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> napisał w wiadomości

    > Połączenia z Warszawskiej na Smulsko ewent. w inne rejony. No i nie
    > nagminnie.

    Akurat w tym drugim rejonie (i nie tylko) w ciągu ostatniego tygodnia
    dzieją się jaja - w czasie rozmowy przestaje być słychać rozmówcę
    (testowane na 3G i GSM przez kilka osób).

    pozdrawiam
    r.

  • 38. Data: 2009-05-31 17:44:55
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Bzdura

    Nie wiem gdzie korzystasz ze swojego telefonu, może jest takie miejsce w
    Polsce gdzie PLAY jakoś działa, ja akurat mam taka pracę że bardzo
    dużo się przemieszczam i przebywam w różnych rejonach Polski i niestety
    tam gdzie byłem to Play totalna porażka a korzystałem zarówno z Play
    Online jak i Play Fresh.

    > Jeszcze większa bzdura.

    Z moich obserwacji wynika że jakość Plusa i Play to dwie inne ligi i w
    sumie nie ma co porównywać pierwszej ligi (plus) z pijaczkami z pod
    sklepu co próbują kopać puszkę po piwie (Play)

    > A to już bzdura do kwadratu. Nawet Era nie sypała się aż tak tragicznie.
    > Roaming Plusa to największy minus Playa.

    Z ery kiedyś korzystałem i faktycznie było słabo ale z Playem jest
    gorzej. Nie wypowiem się jak teraz jest z Era bo od ładnych paru lat nie
    kożystałem

    > Bzdury.

    Użytkownika nic, ale Twojego pracodawcę (Play) kosztuje i to słono, ale
    jak nie potraficie postawić porządnie sieci to musicie ponosić tego koszty.

  • 39. Data: 2009-06-01 06:50:16
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    .Zykfryd. ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie wiem gdzie korzystasz ze swojego telefonu,

    Miasto Łódź, dzielnica Widzew, osiedle Widzew-Wschód.

    > Z moich obserwacji wynika że jakość Plusa i Play to dwie inne ligi i w
    > sumie nie ma co porównywać pierwszej ligi (plus) z pijaczkami z pod
    > sklepu co próbują kopać puszkę po piwie (Play)

    A z moich obserwacji wynika wprost przeciwnie. Plus to kompletne dno, Play
    jakoś sobie działa.

    > Użytkownika nic, ale Twojego pracodawcę (Play) kosztuje i to słono,
    > ale jak nie potraficie postawić porządnie sieci to musicie ponosić
    > tego koszty.

    Pozostawię to bez komentarza.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 40. Data: 2009-06-01 07:31:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gvvud5$cd6$1@inews.gazeta.pl

    > A z moich obserwacji wynika wprost przeciwnie. Plus to kompletne dno, Play
    > jakoś sobie działa.

    Alex! Ale czy są powody do zdziwienia? Dla osobiście nie ma. Jeżeli góra
    Polkomtela oznajmia z uśmiechem na ustach, że kładą lagę na inwestycję w 2G
    i będą jako tako rozwijąc 3G no to normalnie ręce opadają...
    Z resztą jak dodatkowo widzę ile kasy idzie do spółek SP to mnie wręcz krew
    zalewa. Kasa idzie na "marnację" zamiast na inwestycje, które w tym sektorze
    potrzebne są zawsze. Jednak czy z drugiej strony można wymagać czegoś więcej
    od spółki, w której mieszkają (p)osły z ul. Wiejskiej?