  • 21. Data: 2009-05-30 17:47:39
    Temat: Re: GSM PLAY - się zapycha?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    ".Zykfryd." news:gvrqk3$ll1$1@news.wp.pl

    [ciach]

    Tylko widzisz... tak jak napisałem w jednym z poprzednich postów Plus po
    rozbudowie osiedla, na którym sobie pomieszkuję ma zasięg tragiczny a
    normalne dzwonienie za jego pośrednictwem odbywa się w godzinach nocnych...
    :( PLAY natomiast działał wyśmienicie i mam nadzieję, że opisywane problemy
    skończą się w najbliższych dniach.

  • 22. Data: 2009-05-30 17:57:23
    Od: Jacek Skórzewski <j...@p...fm.invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > :( PLAY natomiast działał wyśmienicie i mam nadzieję, że opisywane problemy
    > skończą się w najbliższych dniach.

    Zloz skarge do biura obslugi klienta. Moze ze stacja bazowa z ktorej
    korzystasz jest jakis problem - jesli wiedza i cos dzialaja, to sie od
    nich o tym dowiesz, a jesli nie to moze na poczatek zrestartuja stacje.
    Placisz za uslugi, wiec domagaj sie jakosci. Reklama(cja) jest dzwignia
    handlu. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Skórzewski

  • 23. Data: 2009-05-30 18:46:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jacek Skórzewski" news:gvrrvq$i4k$1@sunflower.man.poznan.pl

> [...]
    > nich o tym dowiesz, a jesli nie to moze na poczatek zrestartuja stacje.
    > Placisz za uslugi, wiec domagaj sie jakosci. Reklama(cja) jest dzwignia

    Nie pomyślałem o tym. THX za sugestię.

  • 24. Data: 2009-05-30 21:03:39
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

> [...]
    > :( PLAY natomiast działał wyśmienicie i mam nadzieję, że opisywane problemy

    Jak mi by wycinało co chwilę po 2-3s połączenia to raczej nie określił
    bym tego jako wyśmienite działanie. Dodatkowo jeszcze pozostaje problem
    telefonów z innych części miasta, te spokojnie można przełączyć na Plusa
    i mieć chociaż cześć problemu z głowy.
    Przypuszczam że szybciej Plus dostawi kolejny nadajnik który rozładuje
    ruch w okolicy niż Play zorientuje się że jest jakiś problem i w ogóle
    zacznie działać.

  • 25. Data: 2009-05-31 04:44:27
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    ".Zykfryd." news:gvs6v6$17$1@news.wp.pl

    > Jak mi by wycinało co chwilę po 2-3s połączenia to raczej nie określił
    > bym tego jako wyśmienite działanie.

    Napisałem, że problemy zaczęły się dwa dni temu - przed "awarią" PLAY
    działał wyśmienicie i mam nadzieję, że będzie działał nadal.

    > Dodatkowo jeszcze pozostaje problem
    > telefonów z innych części miasta, te spokojnie można przełączyć na Plusa

    Jeżeli jesteś w innej części miasta robię taki manewr.

    > Przypuszczam że szybciej Plus dostawi kolejny nadajnik który rozładuje
    > ruch w okolicy niż Play zorientuje się że jest jakiś problem i w ogóle
    > zacznie działać.

    W tym roku napewno nie postawi.

  • 26. Data: 2009-05-31 07:08:01
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > Nie wiem co skasowałem.
    > Zawsze odpowiadam pod postem.

    Nic. O sobie pisałem. :-P
    Gdybym nie ciął posta i pisał NAD cytatem, to problemu by nie było. ;-)

    TG

  • 27. Data: 2009-05-31 08:03:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "TGor" news:gvtach$sfu$1@inews.gazeta.pl

    > Nic. O sobie pisałem. :-P

    No to wszystko wyjaśnia :) Ja się lekko pogubiłem w tym wszystkim ale jest
    już ok :)

    > Gdybym nie ciął posta i pisał NAD cytatem, to problemu by nie było. ;-)

    Mam nadzieję, że teraz będziesz odpowiadał już tylko pod cytatem :)

    Pozdrawiam.

  • 28. Data: 2009-05-31 08:19:22
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    tl ni au koto ha itsumo tanosii

    > To samo w Łodzi.

    To ja chyba w jakiejś innej Łodzi mieszkam. U mnie Play via Play chodzi
    zupełnie dobrze. W przeciwieństwie do via Plus bo to jakieś nieporozumienie
    jest.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 29. Data: 2009-05-31 08:27:16
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    .Zykfryd. ni au koto ha itsumo tanosii

    > No i tu masz problem PLAY ma tragiczną infrastrukturę,

    Bzdura

    > jedno co ratuje
    > tą sieć to roaming z Plusem.

    Jeszcze większa bzdura.

    > Osobiście nie rozumiem ludzi którzy męczą
    > się i na siłę korzystają z infrastruktury P4. Ręczne przełączenie
    > telefonu na korzystanie z Plusa zamiast Play rozwiąże wszystkie
    > problemy z jakością połączeń o ile oczywiście Twoi rozmówcy z Play zrobią
    > samo.

    A to już bzdura do kwadratu. Nawet Era nie sypała się aż tak tragicznie.
    Roaming Plusa to największy minus Playa.

    Plus miał jeszcze "lepsze" jazdy. Ale nie życzę byś to odczuł na własnej
    skórze.

    > Odkąd pamięcią sięgam to najpierw Play korzystał z Plusa i było OK
    > potem zaczął sam coś kombinować i jedno co jest nadzieją to możliwość
    > ręcznego wyboru Plusa.

    Bzdury.

    > Użytkownicy Playa jak chcecie w miarę normalnie korzystać ze swoich
    > telefonów to zadajcie sobie tyle trudu żeby przełączyć ręcznie
    > operatora na PlusGSM, to nic nie kosztuje.

    Bzdury.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 30. Data: 2009-05-31 08:52:10
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "ALEX Przekliniak" news:gvtf23$fhk$1@inews.gazeta.pl

    > Bzdura

    Dobrze prawisz Alex!

    > Roaming Plusa to największy minus Playa.

    A czy w tym przypadku nie jest tak, że punkt widzenia zależy od punktu
    siedzenia?
    W jednych lokalizacjach Plus będzie działał elegancko w drugich kiepsko. To
    samo z erą oraz Orange.
    W lokalizacji, w której obecnie przebywam miło by było jak by roaming
    wewnętrzny leciał po erze, no ale chcieć i móc to dwie różne bajki :)

    > Plus miał jeszcze "lepsze" jazdy. Ale nie życzę byś to odczuł na własnej
    > skórze.

    Z ciekawości przełączyłem się na roaming Plusa. Podziękowałem po około 30
    sekundach. DRAMAT! No ale czemu się dziwić kiedy Polkomtel kompletnie
    położył lagę na inwestycjach zapewne wychodząc z założenia, że marketingowy
    slogan informujący o tym, że są największą siecią w PL (?) wystarczy aby
    było pięknie.