  • Data: 2015-12-05 12:58:00
    Temat: Re: GPS w samochodzie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:55ff18ae-255a-4952-8554-e53d95914c90@googlegrou
    ps.com...
    Szwagier jakiś czas temu jechał do szpital JPII w Krakowie.
    zabłądził GPS źle zaprowadził

    Znajomy ostatnio pojechał do szpitala onkologicznego w Gliwicach.
    zabładził GPS źle zaprowadził

    Ja w tym samym szpitalu byłem wczoraj.
    Sidałem wcześniej na gogle maps.
    Wydrukowałem.
    Dojechałem a nigdy tam nie byłem.

    Czasami słyszę że ktoś zabładził bo GPS.

    Dlaczego?

    Nie umiał ustawić adresu docelowego i wprowadził byle co, bo myślał, że
    nawigacja sama się domyśli. Sam kiedyś przez roztargnienie wprowadziłem nie
    ten punkt docelowy i źle dojechałem, ale nie winię za to nawigacji.

    Miał źle skonfigurowaną nawigację, np. dla pieszego i prowadziła go
    ścieżkami i chodnikami.

    Wprowadził złą nazwę ulicy - podobną do tej którą chciał. Np. w Warszawie
    jest ulica Wilanowska i Aleja Wilanowska - kilka kilometrów od siebie. Jest
    Aleja Jana Pawła II w centrum i ulica Jana Pawła II w Starej Miłosnej
    (obecnie część Warszawy). Ostatnio pomagałem człowiekowi, który popełnił
    właśnie ten błąd.
    Jest Wspólna w centrum i Wspólna w Wesołej (obecnie część Warszawy).
    Albo jest cały zestaw ulic z tym samym nazwiskiem, ale innym imieniem.

    Błąd programistyczny w mapie albo w sofcie. Raz na taki trafiłem, ale
    wystarczyło obejrzeć mapę i po harcersku pojechać na azymut.

    W 90% kłopoty z nawigacją leżą po stronie użytkownika, który albo nie
    przeczyta instrukcji albo nie potrafi logicznie myśleć i korzystać z mapy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba