  • 11. Data: 2011-02-22 17:17:11
    Temat: Re: GPS w Samsung Solid B2710. Niby NTG - ale czy na pewno? :)
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "zbigi" Zara, zara! W sensie, ze aby sobie obejrzec na ekraniku strzalke
    pokazujaca polnoc, i ewentualnie moc odczytac swoje wspolrzedne, to ja
    musze sie polaczyc z internetem?! 8-O

    Strzaleczke w komkpasie zobaczysz za freee ale zwaz czy jest to tzw kompas
    cyfrowy (niestety dosc czuly na zaklocenia i nie zawsze dzialajacy) czy
    kompas wspolpracujacy z GPS (dokladny ale dzialajacy tylko przy wlaczonym
    odbiorniku GPS) - co mocno skraca czas dzialania fona (standardowo w
    programach navi max ok 2-3h)

    *** Zaiste, zabrzmialo to intrygujaco... ;)

    Wiec tak - transwer z internetu potrzebny jest przy google maps po to zeby
    user zobaczyl na ekranie obrazek - obrazek przypominajacy wycinek mapy, ale
    pomysl jaka mapa zmiesci sie na ok 9 cm2.

    *** Do nawigowania po wawce czy aglomeracji slaskiej? Oczywiscie, ze tak! :)

    Zdziwilbys sie jak n.p. AutoMapa prowadzi po lesie :)

    ***No tos chyba tyfusie ucelowal w samo sedno tarczy ;)

    No bo na co komu aparat ktory nie nada siem jakby trzeba bylo szajbe
    zablokowac czy do innych prostych prac mechanicznych.

    *** A na wuj mnie aplikacje obrazkowe?! Ja chcem kilka(nascie) cyferek i
    ewentualnie jeden obrazek: strzalke wskazujaca polnoc :)

    jednak google maps opieraja sie na interfejsie graficznym...

    Bedzie pan zadowolony :)
    Jak zalatwisz snieg na gorce to przyjadem i zrobiem Ci prezentacje.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 12. Data: 2011-02-22 21:46:03
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Luuzik. Mapy nie trza rozkladac, bo jest rozlozona pod folijka na tankbagu
    > :)
    Tak mnie się z Czesiem, Czesią i "Dunajem" skojarzyło :-)

    > W kwestii krotkich tras, to ja mam dwa najwyzsze w Polszcze kominy przy
    > chalupie ;)

    "Krótka", w sensie nie-szybka i nie-optymalna ;-)

    A propos - taki się mi dzisiaj wynalazek software'owy
    w gazetce doniesionej do domu rzucił w oczy:

    http://www.carrefour.pl/page/pl/tanie-promocje/hiper
    market-spozywczy/gazetka-promocyjna/katcrf20110222/
    Strona 21, lewy dolny róg.

    Pzdr

    JKK