  • 51. Data: 2010-01-16 07:46:32
    Temat: Re: GPS śledzenie pracownika :)
    Od: "Kazek" <k...@n...pl>

    > A może namierzanie telefonów jakie oferuje operator.
    > Każemy służbowy telefon a informacja o tym gdzie jest albo na komp albo
    > smsem. Prosto i tanio.
    > Ja tak namierzam dwa rodzinne telefony i mam spoko :-)

    tu nawet jest strona na której po wpisaniu nr telefonu mozna go namierzyc :
    http://luckycrown.ovh.org/news.php?readmore=841

  • 52. Data: 2010-01-16 13:24:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MadMan,

    Friday, January 15, 2010, 8:34:44 AM, you wrote:

    > Gdyż?

    Gdyż dotyczy polskiej wersji opsloka

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2010-01-16 13:56:57
    Od: "Kazek" <k...@n...pl>

    > Polecam: http://www.geo2.pl/
    >
    > Urządzenie ma własne zasilanie na 12h, można ładować po USB albo przez
    > podłączone na stałe zasilnie 12V.
    > Pokonaną trasę wraz z prędkościami na poszczególnych odcinkach oraz
    > oczywiście aktualną pozcje można śledzić przez www.
    >
    > Proste w obsłudze, tanie i niezależne. Wszystkie warunki spełnione ;)

    po przeanalizowaniu wszystkiego stwierdziłem że jednak chodziło by o
    urządzenie offline

    niestety takich bardziej profesjonalnych urządzeń brak :(

  • 54. Data: 2010-01-16 15:39:12
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Kazek* napisal(a) w news:hisdkj$hhe$1@inews.gazeta.pl:
    > po przeanalizowaniu wszystkiego stwierdziłem że jednak chodziło by o
    > urządzenie offline
    > niestety takich bardziej profesjonalnych urządzeń brak :(

    Albo montaż GPS i poinformowanie pracowników o stałym nadzorze, albo nie
    robić nic. To sa jedyne opcje aby być fair.
    Podrzucanie modułu GPS z loggerem to bardzo brzydkie zachowanie.

    Pozdr

  • 55. Data: 2010-01-16 21:17:15
    Temat: Re: GPS ?ledzenie pracownika :)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 17:31:52 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Z powodu instalowania w służbowym samochodzie urządzeń zakłócających
    > inne służbowe urządzenia i to bez zgody szefa.

    Udowodnij to zainstalowanie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 56. Data: 2010-01-16 23:35:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-16, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Udowodnij to zainstalowanie.

    To nie przewód sądowy, nie muszę udowadniać.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 57. Data: 2010-01-17 01:02:37
    Od: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:35:31 +0100, Krzysiek Kielczewski powiedział:

    > To nie przewód sądowy, nie muszę udowadniać.

    Jeśli tak napiszesz w papierach, to w sądzie pracy będziesz miał swój
    przewód.
    Tam też tak powiesz?

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.

  • 58. Data: 2010-01-17 01:53:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-17, aari^^^ <a...@t...email.is.invalid.pl> wrote:

    > Jeśli tak napiszesz w papierach, to w sądzie pracy będziesz miał swój
    > przewód.

    Ja? Nie, ja bym od razu pracownikom powiedział o instalacji takiego
    systemu. A jakbym nie powiedział i jeden by kombinował to by był pod
    lupą - i dość szybko by się pewnie dał na czymś złapać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 59. Data: 2010-01-18 10:53:28
    Od: WW <w...@v...pl>

    Kazek pisze:

    > tu nawet jest strona na której po wpisaniu nr telefonu mozna go namierzyc :
    > http://luckycrown.ovh.org/news.php?readmore=841

    Czemu trywializujesz?
    System całkiem dobrze sie sprawdza i działa z
    wystarczającą dokładnością.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B5 1,9 TDi + box+ Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm