  • 31. Data: 2010-01-14 23:37:44
    Temat: Re: GPS śledzenie pracownika :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello robertcb,

    > Jak transmisja przez GSM, to wykrycie jest banalne - będą zakłócenia w radiu
    > samochodowym.

    Przy źle wykonanej instalacji zapewne. Co jak co ale radia samochodowe
    z natury rzeczy są odporne na różne zakłócenia i prawidłowa instalacja
    anten wystarczy, żeby nic nie było słychać.

    Ech, te amerykańskie filmy...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 32. Data: 2010-01-14 23:39:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello robertcb,

    > Spróbuj na falach średnich lub długich, w AM.

    Po co normalny użytkownik samochodu miałby przełączać radio na AM w
    Polsce? Żeby sobie szumó i trzasków posłuchać?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2010-01-15 00:18:16
    Temat: Re: GPS ?ledzenie pracownika :) [OT]
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości

    > Zonke moja tak zwolnili, w sadzie pracy nie potrafili jednak podeprzec sie
    > zadnym dowodem i przegrali.

    W tamtej firmie zawsze znajdowało sie kilku świadków, którzy potwierdzali
    odpowiednio zarzucane - dodatkowe kilometry kierowcom, wynoszenie informacji
    urzędnikom, nierzetelne rozliczenia przedstawicielom itd. Kilka pierwszych w
    ten sposób zwolnionych się szarpało, potem nikt już nie chciał. W znanym mi
    przypadku wyleciał kierowca, który upomniał się o rękawice robocze - a
    ponieważ w danym roku dostał już dwie pary, trzecia mu się nie należała.
    Koszt takich rękawic to mniej więcej równowartość połowy paczki papierosów.

    --
    Yogi(n)

  • 34. Data: 2010-01-15 02:42:31
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 14.01.2010 Kazek <k...@n...pl> napisał/a:

    > Niestety oficjalnie wyższe kierownictwo zrezygnowało z pełnego
    > profesjonalnego systemu bo przeliczyli koszty i stwierdzili że się nie
    > opłaca, ponadto wydać sporo kasy na drogi system a później i tak sprytni
    > znajdą rozwiązanie na ominięcie tych wynalazków.

    Hmm, mają antygrawitację? Bo czujniki przyspieszenia to tak ciężko
    zakłucić :) trzebaby baaardzo delikatnie jeździć :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 35. Data: 2010-01-15 03:04:36
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > zakłucić :)

    IMO :(

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

  • 36. Data: 2010-01-15 07:31:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 14 Jan 2010 17:52:00 -0000, go! wrote:
    >w Polszy niestety jest cos takiego jak prawo pracy. Pracodawca nie moze
    >wyrzucic sobie pracownika "za cokolwiek", bo ten zaraz poleci do sadu.

    A nie moze normalnie zwolnic ?

    J.

  • 37. Data: 2010-01-15 08:34:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:31:31 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > To nie jest poprawna odpowiedź...

    Gdyż?

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 38. Data: 2010-01-15 10:00:59
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    r...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > powinno być w samochodzie z odłączonym akumulatorem, a które wytwarza każde

    I oczywiście rozpoczynając pracę w firmie, gdzie wyposażą cię w służbowy
    samochód rozpoczniesz od "przebadania" go radiem samochodowym i
    "miernikiem pola elektromagnetycznego" tylko po to, żeby upewnić się,
    czy szefostwo czasem nie chce wiedzieć, gdzie znajduje się jego
    własność. I oczywiście będziesz to sprawdzał co tydzień, bo nie znasz
    dnia ani godziny.

    Po pierwsze masz lekką paranoję.

    Po drugie dla takich jak ty są proste stanowiska pracy, z minimalnym
    użyciem prostych i tanich narzędzi, pod okiem nadzorcy (jakieś
    grabienie, kopanie - coś w ten deseń). W takich jak ty nie warto
    inwestować, bo nie przyniosą zysku, tylko kombinują, jak wykręcić coś
    bokiem dla siebie...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 39. Data: 2010-01-15 10:38:01
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Kazek pisze:
> [...]
    > pracownicy sobie pomykają (kontrola wyrywcza) - nie chodzi o urządzenie
    > które trzeba na stałe zamontować
    > tylko o małe "coś" z własnym zasilaniem przyklejane łatwo i okresowo (np na
    > 1 dzień).
    > Liczy się też łatwość obsługi.
    >
    > Pytania:
    > 1.Czy ktoś mógłby wskazać konkretne urządzenia/ceny?
    > 2.Czy instalowanie takiego szpeja jest legalne i czy trzeba informować
    > pracownika?
    > 3.Czy są jakieś opłaty za użytkowanie urządzenia?
    > 4.Czy ma ktos praktyczne doświadczenie z takimi urządzeniami?

    Samo sledzenie 20 zl/miesiecznie netto (instalacja 1 zl) przez rok w
    jakims tam securtate.
    Chodzi oczywiscie o profesjonalne urzadzenie.

  • 40. Data: 2010-01-15 10:43:17
    Temat: Re: GPS ?ledzenie pracownika :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-01-14, go! <g...@g...us> wrote:

    > A niby dlaczego?
    > PS. Tylko nie odpowiadaj : "zgadnij", juz probowalem

    Pytasz "dlaczego?" czy "pod jakim pretekstem?"?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski