  • 21. Data: 2011-02-12 11:27:50
    Temat: Re: GPS do Nikona
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-02-11 22:21, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Wiem, ze nie uwierzysz ale jesli pytasz o alkohol, to nie pije go
    > wcale - nawet piwa.

    Wiesz, co jest problemem byłych alkoholików? a) w kółko deklarują, że
    nie piją nawet syropu na kaszel, b) mają przez lata picia tak zeżarty
    mózg, że nikt z nimi nie może wytrzymać.

    A rozwiązanie jest takie proste: usiąść cichutko w kąciku i niewiele się
    odzywać...

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 22. Data: 2011-02-12 11:45:33
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Feb 12, 6:27 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wiesz, co jest problemem byłych alkoholików? a) w kółko deklarują, że
    > nie piją nawet syropu na kaszel, b) mają przez lata picia tak zeżarty
    > mózg, że nikt z nimi nie może wytrzymać.

    Dla bylych alkoholikow, to rzeczywiscie moze byc dobra rada.
    a) pewnie masz wieksze doswiadczenie z alkoholikami, wiec wierze ci na
    slowo
    b) to ze z nimi nie moze nikt wytrzymac, to nieprawda - zawsze znajda
    sobie kompanow z ktorymi sie wspmagaja duchowo i w zdobywaniu
    alkoholu. Najbardziej nie moga z nimi wytrzymac nie pijacy
    wspolmalzonkowie.

    > A rozwiązanie jest takie proste: usiąść cichutko w kąciku i niewiele się
    > odzywać...

    Tez tak uwazam, tylko ktory z tutejszych alkoholikow sie do tego
    stosuje?

    veri

  • 23. Data: 2011-02-12 14:53:45
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-11 21:05, Marek Dyjor pisze:

    > ciekawe czy w firmie nikon nie słyszeli o czymś takim jak technologia
    > BT? która istnieje do bardzo dawna.

    Tak samo jak to, że para kur**ew z Nikona w jednym z modeli zrobiła
    tylko gniazdo CF I! Podczas gdy kilka poprzednich i kilka następnych
    mają SD lub CF II! Jakiś jebany głąb nie pomyślał!

    --
    Piotrek Wygoda

  • 24. Data: 2011-02-12 15:14:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek Wygoda wrote:

    > Tak samo jak to, że para kur**ew z Nikona w jednym z modeli zrobiła
    > tylko gniazdo CF I! Podczas gdy kilka poprzednich i kilka następnych
    > mają SD lub CF II! Jakiś jebany głąb nie pomyślał!

    Pomijając ordynarny język który jest warty napiętnowania, to w którym modelu
    dali CFI?

  • 25. Data: 2011-02-12 15:41:01
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 16:14, Marek Dyjor pisze:

    > Pomijając ordynarny język który jest warty napiętnowania, to w którym
    > modelu dali CFI?

    D700

    --
    Piotrek Wygoda

  • 26. Data: 2011-02-12 16:07:50
    Od: adal <a...@a...eu>

    ciach

    No dobrze a jak ja mam do swojego Nikona karty pamięci Eye-Fi Geo X2 i
    zapisuje mi lokalizację w EXIF każdej fotki to w jakim celu mam jeszcze
    tego dynksa (szpejka) do GPS montować?

    Pozdrawiam wszystkich kolekcjonerów gadżetów do Nikona

  • 27. Data: 2011-02-12 16:32:28
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

    > BT to obecnie standard łączności bezprzewodowej miedy urządzeniami mobilnymi
    > i byłby dość oczywistym rozwiązaniem w aparacie fotograficznym

    oczywiście mialem na myśl GPS :)

    > tak BTW to czytałeś tego linka czy tak sobie skomentowałaś :)

    tak sobie ..:)

  • 28. Data: 2011-02-12 16:34:24
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

    > Ręce dojrzałe, owszem. Młode nie dziwią się temu.
    > BT to taki kabelek bez kabelka do transmisji czegokolwiek, gdybyś nie
    > wiedział :)

    :) miałem napisać GPS
    widać mózg mam stary i zaczynam się gubić :>

  • 29. Data: 2011-02-12 16:34:25
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>

  • 30. Data: 2011-02-12 16:34:27
    Od: "uhikura" <u...@g...pl>