  • Data: 2010-10-07 14:45:13
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:i8ka3o$735$1@news.onet.pl...

    > A jak wyciągniesz to do czego się nada?

    Do tego samego. To jest GPS.

    > Idzie z niej zadzwonić? ;-)

    Przez nia mozna. Ma wbudowany zestaw HF po BT. Ale nie korzystam, bo mam w
    samochodzie zestaw BT podpiety pod radio i ma duzo lepszy dzwiek.
    A jesli Ci chodzi o to, ze to nie jest telefon, to jednak wole GPS-a z
    wiekszym ekranem, bo czesto z niego korzystam, zwlaszcza w trakcie jazdy po
    nieznanych mi miejscach.

    --
    Axel