  • 41. Data: 2013-06-25 15:03:37
    Temat: Re: GPS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 51c8dca6$0$1208$6...@n...neostrada.pl

    > KTM-y się nie psują. ;)

    A Samsungi? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2013-06-26 06:23:37
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 23.06.2013 o 09:21 Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> pisze:

> [...]
    > Przydatna dla mnie funkcja to kompas w który wpisuje punkt (aktualna
    > pozycję). Po oddaleniu się od tego punktu, kompas pokazuje kierunek na
    > ten punkt i odległość w linii prostej. W trakcie zbliżania się do punktu
    > lub oddalania, kompas koryguje kierunek i odległość. Aplikacja korzysta
    > tylko z danych gps.
    >
    > Korzystam z tego w nieznanym lesie by trafić do auta, na jeziorach gdzie
    > wpisuje ciekawe wędkarso miejscówki itd.
    >
    > Potrzebuje coś takiego na Androida z którym od niedawna mam styczność.
    > Jest tych apek od groma, a jednak nie mogę trafić na coś takiego.

    NoniGPSPlot (tylko jeszcze nie ma w sklepie Play). Używałem na Win Mobile
    do geocache'ingu.

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 43. Data: 2013-06-26 06:26:19
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 26.06.2013 o 06:23 Wojciech "Spook" Sura <s...@s...op.pl>
    pisze:
    > NoniGPSPlot (tylko jeszcze nie ma w sklepie Play).

    O, już jest.
    https://play.google.com/store/apps/details?id=nonide
    v.gpsplot&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsI
    m5vbmlkZXYuZ3BzcGxvdCJd

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 44. Data: 2013-06-26 08:17:32
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-06-26 06:26, Wojciech "Spook" Sura pisze:

    > O, już jest.

    Super,dzięki :)
    W prawdzie mam już dwa przetestowane które mnie satysfakcjonują, ale ten
    tez sprawdzę :)

    --
    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 45. Data: 2013-06-27 18:45:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech "Spook" Sura" o...@s...wroclaw.optopol.zawiercie

    : NoniGPSPlot

    Łatwo ściągać mapy do offlajnu, ale że zapisane są jako drobne
    pliki PNG, bardzo szybko gigabajty karty pamięci zapełniają się.
    Ponadto zapanowanie nad bilionem ;) małych plików nie jest łatwe. :)
    (samo skasowanie około 1 GB zajmującego na karcie w sumie około
    4 GB zajęło kilka minut)

    Nad programem trudno zapanować, niełatwo pojąć intencje autora
    i (co najgorsze) program nie lubi pracy w tle.

    Do tego nieco ;) toporny wygląd.

    Umożliwia korzystanie z wielu map, ale i zajmuje sporo miejsca
    na ,,dysku'' smartfonu.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2013-06-28 16:40:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-06-26 08:17, Krzysztof 45 pisze:

    > Super,dzięki :)
    > W prawdzie mam już dwa przetestowane które mnie satysfakcjonują, ale ten
    > tez sprawdzę :)

    To sprawdź i ten -
    <https://play.google.com/store/apps/details?id=com.f
    rogsparks.mytrails>
    Można go używać jako wtyczkę do Locusa i importować/eksportować ślady.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 47. Data: 2013-07-02 17:35:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "$heikh el $hah" 51c83c7f$0$1247$6...@n...neostrada.pl

    > Jeśli już, to jestem męskim szowinistą. Naukowo udowodniono, że
    > mężczyźni mają lepszą koordynację na linii ręka-oko, lepszą orientację
    > przestrzenną, więc typowa kobieta naturalnie nie nadaje się np. na
    > pilota samolotu/śmigłowca. A tu ruchy równouprawnienia i faceci z

    To prawda. ;) Weźmy Fibaka -- tenisistę. Czy znamy jakąkolwiek kobietę
    zdolną do gry w tenisa? Żadnej! ;) A dlaczego? Bo kobiety maja problem
    na wiadomej linii -- ręka-oko-mózg...

    IMO naukowo udowodniono, że im szybszy układ nerwowy, tym wyższy
    współczynnik inteligencji, choć akurat inteligencję można nie tylko
    nabyć w genach (w szybkości układu nerwowego właśnie) ale także można
    wyćwiczyć. Studenci mają zwykle wyższy współczynnik inteligencji niż
    robotnicy w fabryce.

    Nie znam naukowych potwierdzeń tego, o czym Ty piszesz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 48. Data: 2013-07-02 19:27:21
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-06-23 22:04, Krzysztof 45 pisze:

    > Wiem, ale potrzebuje coś prostego w teren gdzie nie ma dróg. Kompas,
    > zapisanie punktów i prowadzenie strzałką do nich w linii prostej.
    > Na razie zainstalowałem i sprawdzam Samochód lokator wersja 3.6.3 I
    > po pierwszych testach zdaje egzamin.

    No i chyba wybrałeś optimum, na 6 tego typu programów które testowałem w
    ostatnich dniach - 'Samochód Lokator" jest najlepszy.

  • 49. Data: 2013-07-03 18:22:00
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-02 19:27, Trybun pisze:
    > No i chyba wybrałeś optimum, na 6 tego typu programów które testowałem w
    > ostatnich dniach - 'Samochód Lokator" jest najlepszy.

    Tak, ale i POINT TO POINT tez jest świetny.

    --
    Krzysiek

  • 50. Data: 2013-07-06 13:24:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Tak, ale i POINT TO POINT tez jest świetny.

    Co w tych programach w ogóle jest ? Pytam bo może bym se taki napisał