  • Data: 2013-07-27 20:08:55
    Temat: Re: GPS
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Jul 2013 19:42:06 +0200, Trybun napisał(a):

    > Tak żebym miał do czegoś konkretnie się odnieść - proszę wymienić choć
    > kilka "grzechów" WP8, takich które w odmianie Androidowej nie występują?

    A ja dorzucę pytanie: jak to się stało że wspaniały SpyDroid poniósł tak
    spektakularną klęskę na rynku PC. I ilu użyszkodników smartfonów ze
    SpyDroidem używa smartbooków z SpyDroidem?
    Jak to się stało że wspaniały, cudowny i odleciany w kosmos SpyDroid
    przegrał w przedbiegach z Windowsem, na platformie PC?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy