  • Data: 2011-01-14 20:41:15
    Temat: Re: GPRS w TakTaku - jak skonfigurować?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek" napisał:

    > o właśnie o to chodziło. Zgadzałoby się. Ale jeszcze pytanko takie mam:
    > łączę się, korzystam chwilke, ściąga mi się np. 30kB (nie 500kB) i się
    > rozłączam. Płacę 1,45zł. Za godzinkę znów się łącze troszkę ściągam
    > np. 50kB (nie 500kB) i się rozłączam, znów płacę 1,45zł. Czy era to jakos
    > potem zrekompensuje?

    Tak tak, za pół roku, jakimś podwójnym doładowaniem lub inną "promocją",
    wyciągającą ludziom kolejne pieniądze z kieszeni.

    > bo przecież nie wykorzystałem całego limitu kilobajtów a zapłaciłem za
    > więcej danych.

    A jak masz w cenniku? 0,73 zł "za 500 kB" czy za każde "rozpoczete 500 kB"?
    BTW: w normalnych sieciach i taryfach paczki są zazwyczaj po 100 kB i mniej,
    a w Plusie przez jakiś czas taryfikowanie było z dokładnością co do bajta.
    Ale paczki po 500 kB? TakTakie rzeczy tylko w Erze...

    JoteR

    PS. Te ostatnie zdania to z powodu znowu mi kury przelecieli przez ekran.
    Powinni to zamienić na sępa, albo i dwa...