  • Data: 2012-07-18 23:03:28
    Temat: Re: GOTOWY odtwarzacz krótkich komunikatów
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1540d8f7-19d0-4502-941d-58a7017676e6@googlegrou
    ps.com...
    Poszukuję małego, zwartego i HERMETYCZNEGO urządzenia zdolnego do
    odtworzenia po podaniu nań zasilania 12V krótkiego komunikatu "drzwi
    otwarte" (bądź coś zbliżonego)

    Tak, wiem, że są specjalizowane układy scalone, na których można coś takiego
    wykonać, nie o to pytam. Poszukuję gotowca, w hermetycznej obudowie, który
    wystarczy podpiąć do zacisków elektrozaczepu w furtce i tym samym
    wyeliminować choć w części konieczność walki z osobami, które stojąc przed
    furtką wymagają wywieszenia transparentu powitalnego, rozwinięcia czerwonego
    chodnika i osobistego wyjścia do furtki celem jej otworzenia, samo
    kliknięcie rygla w furtce im nie wystarcza.

    Dziwisz się? Kliknięcie jest na tyle subtelnym sygnałem, że może być
    przeoczone lub nie skojarzone z odblokowaniem drzwi.

    Rygiel jest niestety zasilany z
    12V DC, więc jedynie klika, nie brzęczy. Myślałem już o dołączeniu tam po
    prostu piszczka, ale powiedzmy, że nie takiego dźwięku oczekuję. Brzęczyk -
    czemu nie, ale nie pisk. Zapowiedź słowna - byłoby super.

    Są piszczki, które całkiem przyjemnie brzęczą.

    Rzecz jest na tyle oczywista, że nie wierzę, że nikt jeszcze na to nie
    wpadł, tym bardziej więc nie rozumiem, dlaczego nie mogę niczego takiego
    wygóglać.
    Pomożecie?

    Jak chcesz brzęczący brzęczyk, to podłącz przekaźnik, który sam będzie sobie
    odłączał
    i podłączał zasilanie swoimi stykami i tak w kółko. Kiedyś mi ładnie
    brzęczał taki przekaźnik. Nawet prądu za dużo nie pobierze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba